Beantwoord

Contractverlenging en klantvoordeel

• 11 februari 2020
  • 14 reacties
  • 1009 Bekeken

Ik heb gisteren mijn contract (500mb en 120? belminuten voor 7,50€) verlengd (of omgezet?) naar een GO (500mb en 120 bel minuten, 9€) omdat ik daarbij een klantvoordeel + 2GB en 2,50€ korting krijg. Dus kosten 6,50€ Bevestigingsmailtje heb ik gehad.

Vandaag krijg ik een bericht (SMS) dat ik ivm klantvoordeel deze maand gratis kan bellen met de 2 andere nummers in de kring. Prima!

Ik ga vandaag ff naar mn T-mobile en zie dat mijn contract verleng is en dat me dat me dat 9€ etc. gaat kosten voor 500mb en 120 belminuten! Waar is dat klantvoordeel gebleven van 2,50€ en 2GB??

icon

Beste antwoord door Evy 12 februari 2020, 10:35

Hi @Aadje58 

Goed dat je dit laat weten, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Ik ben het gelijk voor je gaan uitzoeken waarom er een ander maandbedrag staat dan dat is afgesproken. Om in aanmerking te komen voor Klantvoordeel moet er een ander abonnement geregistreerd staan op jouw adres, dit kan bijvoorbeeld een mobiel of een T-Mobile thuis abonnement zijn. Is dit bij jou van toepassing? :smile:  Wanneer dit mogelijk is kun je in My T-Mobile onder het kopje: T-Mobile Klantvoordeel een tweede abonnement toevoegen. Dus zodra het tweede abonnement is toegevoegd, ontvang jij iedere maand 2GB gratis Data + €2,50 korting op je mobiele abonnement! Dit verklaard waarom jouw abonnement nu op €9,- per maand staat, wanneer het klantvoordeel aanstaat kom je inderdaad uit op het bedrag van € 6,50. Ik kan me goed voorstellen dat je precies wilt weten hoe dit zit, op deze pagina vind je de algemene voorwaarden voor klantvoordeel. Hopelijk heb je zo voldoende duidelijkheid. 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je graag verder! 

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Aadje58 

Goed dat je dit laat weten, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Ik ben het gelijk voor je gaan uitzoeken waarom er een ander maandbedrag staat dan dat is afgesproken. Om in aanmerking te komen voor Klantvoordeel moet er een ander abonnement geregistreerd staan op jouw adres, dit kan bijvoorbeeld een mobiel of een T-Mobile thuis abonnement zijn. Is dit bij jou van toepassing? :smile:  Wanneer dit mogelijk is kun je in My T-Mobile onder het kopje: T-Mobile Klantvoordeel een tweede abonnement toevoegen. Dus zodra het tweede abonnement is toegevoegd, ontvang jij iedere maand 2GB gratis Data + €2,50 korting op je mobiele abonnement! Dit verklaard waarom jouw abonnement nu op €9,- per maand staat, wanneer het klantvoordeel aanstaat kom je inderdaad uit op het bedrag van € 6,50. Ik kan me goed voorstellen dat je precies wilt weten hoe dit zit, op deze pagina vind je de algemene voorwaarden voor klantvoordeel. Hopelijk heb je zo voldoende duidelijkheid. 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je graag verder! 

Hallo Evy,

Ik zit ik een groep met 2 andere abo's. (daarom krijg ik ook die sms met gratis elkaar bellen) Alleen staat dat abo op het adres van hun moeder (mn ex) Ze zijn 50% hier en 50% daar. Je moet dus kiezen. En we hebben gekozen voor het adres van hun moeder. Overigens betalen hun moeder en ik beide de helft van de/hun abo's. Ik wil dus graag toch die korting. Anders hou ik hetzelfde en ga ik alleen maar meer betalen. Dat heeft geen zin. Dat hoef ik deze verlenging niet en hou m'n andere abo.

Ik hoor, mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Aadje58 

Ik zie al waardoor de verwarring is ontstaan. Het geen waar jij het over hebt is T-Mobile Samen. Jij zit momenteel in een T-Mobile Samen groep met 2 andere nummers en jullie kunnen onderling gratis bellen. Dit zit je ook terug op My T-Mobile> T-Mobile Samen. Klantvoordeel daarentegen is alleen geldig als er minimaal 2 abonnementen geregistreerd staan op 1 adres in Nederland en daarbij krijg je 2,50 korting. Heb je een ander abonnement op jouw adres? Zo ja, dan kan je die toevoegen via My T-Mobile bij het kopje Klantvoordeel en dan ontvang je de extra korting. Mocht je liever geen gebruiken maken van deze verlenging, laat het mij dan weten. Je hebt namelijk nog 11 dagen bedenktijd. 

Ik hoor graag van je!

Ha Hajar,

Zoals ik boven heb aangegeven staan de andere 2 abo's op adres moeder. Daarom op mijn adres geen andere abo's. (Ik betaal ze wel voor 50%.) Maar als jullie daar geen rekening mee kunnen houden dan zeg ik dit (nieuwe) abo op en ga door op mijn oude abo en wacht ik een betere/andere aanbieding af. Met dit nieuwe abo betaal ik alleen meer en krijg niets anders dan ik al had. Heeft geen zin dus.

Mvg, Aad

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Aadje58  

Wanneer je hier niet helemaal van op de hoogte was, kan ik me goed voorstellen dat je toch liever op je oude contract verder gaat! Geen probleem, ik heb de verlenging geannuleerd en het oude contract wordt elke maand stilzwijgend verlengd! Er komt binnenkort vast en zeker een actie voorbij die bij je past! :grinning:  

Ik wens je voor nu een heel fijn weekend en mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag! 

Hallo Evy,

Jij ook een goed weekend en bedankt voor de hulp!

Mvg, Aad

Ik heb via de app mijn contract verlengt,

En daar gaf hij zelf klantenvoordeel aan.

Na het afsluiten krijg ik geen voordeel omdat ik alleen zelf een abbo heb en niemand anders in huis.

Vind dit echt misleiding van t-mobile !!!

En waar is MIJN korting omdat ik trouwe klant ben???

Mss iets voor @Radar OF @kassa ??

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @ropri Welkom, ook via de app krijg je duidelijk de vraag 
Is er een ander mobiel T-Mobile abonnement of T-Mobile thuis op jouw adres? 
Ook via de app kan je op de uitleg klikken en lezen hoe het klantenvoordeel in elkaar steekt. 

Lees hier nogmaals de uitleg:

Je ontvangt Klantvoordeel als je twee of meer abonnementen hebt op hetzelfde adres. Je ontvangt jouw voordeel zolang minimaal 1 ander abonnement op hetzelfde adres ook is aangemeld voor Klantvoordeel. Alle combinaties zijn mogelijk: 

Als je de app gebruikt zal je vast ook wel een keer het onderwerp klantvoordeel hebben gelezen?!

Wij als klanten hebben ook de plicht om goed te lezen wat wij afsluiten.

Daarnaast heb je een contract per mail ontvangen waar ook nog eens in staat wat de kosten zijn en waar je voor hebt getekend.

Het is dus geen misleiding van T-Mobile, maar meer je zelf voor de gek houden door maar half lezen.

Goed inlezen en onderzoeken is duidelijkheid en daar kom je veel verder mee dan onzin posten wat kant nog wal slaat.

Nu even over de trouwe klanten korting.

Bij T-Mobile wordt er geen verschil gemaakt tussen de nieuwe klanten en klanten die zoals jij en ik al jaren en jaren lid zijn.

Er worden wel vaak acties aangeboden  zoals de GOGOGO deals, die acties gelden voor iedereen die nieuw is en wil verlengen. 
Hopelijk heb je nu iets meer duidelijkheid en kan je gaan genieten van je verlenging van het beste netwerk van Nederland.

En hé straks zijn er weer andere acties waar jij gebruik van mag maken.

Kop op het is weekend!

Groetjes 👍🏻🔚

Als je op verlengen klikt, dan word alles automatische ingevuld zie hier op de foto, ook al mijn gegevens stonden al ingevuld.

Dus neem ik aan dat alles goed staat ja.

Gewoon een lokkertje dus, 

Zelfs in de mail staat het hoor,  dus met je kant nog wal pfff

Oplichters!!

Reputatie 7
Badge +19

@ropri alles kan niet onaangevinkt staan, standaard staat het eerste meestal aangevinkt. Vervolgens aan jou de taak om alles in orde te maken.

Reputatie 7
Badge +18

Gewoon goed lezen voordat je ergens op klikt @ropri en niet meteen Kassa en Radar erbij halen.

Je kunt binnen 14 dagen na afsluiten van de verlenging kosteloos annuleren en bij je huidige abonnement blijven, dat loopt gewoon door en is dan maandelijks verlengbaar als je bijvoorbeeld een leuke Gogogo deal tegenkomt.

Jullie kunnen zoveel zeggen, maar het klopt gewoon niet.

Mijn gegevens stonden toch ook al ingevuld en dat andere dus ook.

En ga er dan wel vanuit dat het klopt.

Je moet op de i klikken om de kleine letters te lezen.(misleiding dus)

En waar is mijn voordeel dan als vaste klant ?

Annuleren kan ik altijd nog, maar vind het gewoon niet kloppen.

Als jaren vaste klant verwacht je wel iets van voordeel toch,😉

Reputatie 7
Badge +19

Stel je voor, op een website wordt gevraagd naar gegevens en via automatisch invullen wordt dat al ingevuld, dan ga je ze toch wijzigen als ze niet kloppen?

Bij je abonnement is al bekend wat je gegevens zijn dus die staan al ingevuld, enkel je abonnement nog correct samen stellen. En alle klanten voor mobiel zijn gelijk zowel oud als nieuw.

Goeie service👍

Reageer