Beantwoord

Customer benefit

• 28 juni 2019
  • 1 reactie
  • 697 Bekeken

Een tijdje terug hebben ik al mijn familie leden aangemeld in customer benefit. Zoals ik had begrepen zou je korting tot 12.5€ kunnen krijgen per persoon als je meer dan 5 abonnement op een adres hebt staan. Nu is dat het geval en wordt het in totaal maar van 3 verschillende rekeningen afgeschreven dus in principe zou dat goed moeten zijn. Maar nu met die storing betalen we allemaal meer dan we zouden moeten betalen en hebben we niet allemaal optimaal korting. Nu ben ik al langs de winkel geweest en hebben hun aangegeven dat er meerdere zijn met het probleem. Maar ik vraag mij af tot wanneer ik zou moeten wachten tot die volledige korting wordt aangepast omdat we allemaal meer betalen dan we zouden en het voor sommige van ons niet meer voordelig is om dan een unlimited abonnement te hebben aangezien sommige van ons heel weinig data gebruiken.

Het is erg frustrerend en ik begrijp zeker dat ik niet de enige ben maar ik hoop dat het snel verholpen wordt!
icon

Beste antwoord door Folkert 28 juni 2019, 21:23

Beste @Jql_

Je kunt je aansluiten bij dit algemene topic over klantvoordeel. Hier blijf je op de hoogte over de problemen die sommigen ondervinden bij het activeren.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Jql_

Je kunt je aansluiten bij dit algemene topic over klantvoordeel. Hier blijf je op de hoogte over de problemen die sommigen ondervinden bij het activeren.

Groet, Folkert