Beantwoord

Data gebruiken van ander abo bij onder 1 dak

• 26 november 2018
  • 3 reacties
  • 1316 Bekeken

Kan iemand mij zeggen of er een uitwisseling van Data mogelijk is bij een andere abo welke ook in de onder 1 dak groep zit.

Tx
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 november 2018, 13:30

Hoi Seaking,

Ik geef er maar meteen kort en krachtig antwoord op: nee, dat is niet mogelijk. Klantvoordeel is echt bedoeld om met meerdere abonnementen onder een dak korting te ontvangen, wat natuurlijk ook erg lekker is, al zeg ik het zelf. :D

Laat je het weten als we nog meer voor jou kunnen betekenen? We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rob,

Klantvoordeel is echt alleen bedoeld voor korting. Mocht er in de toekomst zoiets mogelijk zijn dan zullen wij dat uiteraard delen. 🙂
Beste Jamie,

Vodafone en KPN geven deze mogelijkheid wel. Wat is er mis mee als ik bij 2 x Go unlimited abo + TV thuis, de buitenland data van mn partner gebruik. Op zich is daar toch niks mis mee en vind het een gemiste kans voor jullie.

Grtzz Rob
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Seaking,

Ik geef er maar meteen kort en krachtig antwoord op: nee, dat is niet mogelijk. Klantvoordeel is echt bedoeld om met meerdere abonnementen onder een dak korting te ontvangen, wat natuurlijk ook erg lekker is, al zeg ik het zelf. :D

Laat je het weten als we nog meer voor jou kunnen betekenen? We staan voor je klaar!

Reageer