Beantwoord

Dubbel account

• 26 september 2019
  • 1 reactie
  • 991 Bekeken

Ik ben begin juli 2019 overgestapt van zakelijk t-mobile naar particulier met nummerbehoud.
Eind juli 2019 ben ik verhuist en mijn t-mobile thuis is ook mee verhuist.
Nu heeft mijn partner wel alle extra's van mobiel en thuis maar bij mij blijft het een probleem om mijn adres over te zetten van mijn oude adres naar mijn nieuwe.
Mijn mobiele account staat al als particulier maar als ik het adres wijzig krijg een sms bevestiging van zakelijk.
Na ongeveer nu in totaal tussen de 3 en 4 uur aan de lijn te hebben gehangen met de klantenservice en het niet doorverbonden kunnen/willen worden naar zakelijk omdat ik een particulier klant ben ?????
Het niet begrijpen en/of in kunnen leven dat je dan een keer kwaad word en het steeds beloven dat het binnen 24 uur opgelost word.

Is mijn adres nog steeds niet gewijzigd, Moet ik extra betalen voor mijn extra thuis tv kanalen(terwijl dit wel elke keer in de app verteld word), ik niet het voordeel heb van sneller internet en extra MB's ben ik een beetje moedeloos. Probeer het nog 1 keer via dit kanaal en anders ga ik maar een vrije dag in de winkel van T-mobile zitten. Misschien word er dan ook iets aan mijn eerdere klacht die ook nog steeds niet opgelost is omdat ze niet weten of dit via particulier of zakelijk moet lopen.
icon

Beste antwoord door David 1 oktober 2019, 14:25

Hoi @richard-1969,

Erg onhandig allemaal en dit wil ik graag voor je uitpluizen!

Zou je mij via een privébericht het oude ("foutieve) adres en het nieuwe adres kunnen toesturen? Dan weet ik in ieder geval waar ik moet beginnen! Ik zie je bericht vanzelf verschijnen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @richard-1969,

Erg onhandig allemaal en dit wil ik graag voor je uitpluizen!

Zou je mij via een privébericht het oude ("foutieve) adres en het nieuwe adres kunnen toesturen? Dan weet ik in ieder geval waar ik moet beginnen! Ik zie je bericht vanzelf verschijnen.

Reageer