Beantwoord

Duurder na nieuwe korting?

• 12 juni 2018
  • 4 reacties
  • 1750 Bekeken

Reputatie 1
Vanmiddag het hele huis overgezet naar alles-onder-1-dak, in de veronderstelling dat het een voordeeltje zou opleveren.

Voor mijn vriendin, met een Go Basic 1GB abonnement, betekend dit echter dat ze nu ruim 5 euro duurder uit is dan voorheen (van 14->19.99).

Is dat echt de bedoeling? Ik snap dat alles-onder-1-dak iets anders werkt dan "samen", maar dit is wel een fiks verschil.

Het lijkt erop dat ik als Unlimited gebruiker de 15 euro contractkorting (van 50->35 euro) heb behouden maar zij die van haar (van 22.50->17.50) is kwijtgeraakt?
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2018, 13:00

Hi Xnpu,

Heel tof dat jullie als groep gebruik maken van Klantvoordeel. Hoeveel korting kreeg je vriendin voorheen met T-Mobile Samen? Nu krijgt ze naast factuurkorting ook extra data. Je hebt namelijk naast factuur korting nog meer leuke extra’s gekregen. Als Go Unlimited gebruiker heb je een extra €6,50 gekregen. De Go Basic gebruiker in je groep heeft €2,50 korting gekregen plus 2GB extra om te gebruiken. Die gene kan dus gratis 3x zoveel data verbruiken. De Basis Sim gebruiker krijgt ook €2,50 korting plus 500MB. Met je Thuis Internet abonnement krijg je meer snelheid en meer TV keuze! Jullie krijgen als groep dus meer data en meer korting! Dit kan je allemaal terugzien op My T-Mobile bij T-Mobile klantvoordeel.

Ik hoop dat het nu wat overzichtelijker van wat precies krijgt bij T-Mobile Klantvoordeel.

@Bakker82; Dankjewel voor je vraag! Leuk dat je aan het rondkijken bent! Heb je via deze pagina al jou voordeel berekend? Ik weet niet wat voor abonnement je nu hebt en wat voor Thuis abonnement je hebt, omdat je momenteel niet bent ingelogd met je My T-Mobile account. In dit topic staat alles uitgelegd over de korting die je kan krijgen met T-Mobile Klantvoordeel. Ik hoop dat je er zo uitkomt.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Daar zijn wij immers voor!
Bekijk origineel

4 reacties

Ben ook benieuwd naar een reactie van t-mobile, want ik zat er ook even naar te kijken maar ook ik betaal dan meer als ik gebruik ga maken van de T-Mobile Klantvoordeel: Mobiel + Thuis Voordeel. want de huidige voordeel verdwijnt en dat begrijp ik maar ik zie dit dan niet als een klantvoordeel als ik meer moet betalen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Xnpu,

Heel tof dat jullie als groep gebruik maken van Klantvoordeel. Hoeveel korting kreeg je vriendin voorheen met T-Mobile Samen? Nu krijgt ze naast factuurkorting ook extra data. Je hebt namelijk naast factuur korting nog meer leuke extra’s gekregen. Als Go Unlimited gebruiker heb je een extra €6,50 gekregen. De Go Basic gebruiker in je groep heeft €2,50 korting gekregen plus 2GB extra om te gebruiken. Die gene kan dus gratis 3x zoveel data verbruiken. De Basis Sim gebruiker krijgt ook €2,50 korting plus 500MB. Met je Thuis Internet abonnement krijg je meer snelheid en meer TV keuze! Jullie krijgen als groep dus meer data en meer korting! Dit kan je allemaal terugzien op My T-Mobile bij T-Mobile klantvoordeel.

Ik hoop dat het nu wat overzichtelijker van wat precies krijgt bij T-Mobile Klantvoordeel.

@Bakker82; Dankjewel voor je vraag! Leuk dat je aan het rondkijken bent! Heb je via deze pagina al jou voordeel berekend? Ik weet niet wat voor abonnement je nu hebt en wat voor Thuis abonnement je hebt, omdat je momenteel niet bent ingelogd met je My T-Mobile account. In dit topic staat alles uitgelegd over de korting die je kan krijgen met T-Mobile Klantvoordeel. Ik hoop dat je er zo uitkomt.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Daar zijn wij immers voor!
Reputatie 1
Helaas is het zo dat ze die 2GB extra ook al kreeg zonder die 5 euro extra te betalen. Die 2GB komt er direct bij zodra je de alles-onder-1-dak uitnodiging accepteert. Daar hoef je de samenkorting niet voor te verlaten.

Waar het misgaat is dat de Klantvoordeel pagina vervolgens suggereert dat je met een abo van na februari meer voordeel kunt krijgen.

Op basis daarvaan heeft ze haar abo omgezet naar de nieuwe voorwaarden. Dat de 2.50 samenkorting daarmee simpelweg verschuift naar het klantvoordeel was enigszins te voorzien en is ook niet zo erg. Niks gewonnen, niks verloren, zou je zeggen.

Wat echter niet duidelijk wordt gemaakt is dat je op dat moment ook je contractkorting verliest. (De korting die je krijgt omdat je voor 2 jaar tekend.) Daar komt die 5 euro vandaan die ze nu extra moet betalen. Dit is bovendien onverwacht omdat mijn Go abonnement die korting wel behield bij het omzetten.

De andere voordelen som je mooi op, maar die hadden we onder de samenkorting ook al. De combinatie met Thuis gaf ons gratis een TV pakket en via een actie zitten we op 750Mbit zonder daar extra voor te betalen.

Samenvattend:
  • We krijgen exact dezelfde producten als voordat ze de voorwaarden omzette.
  • Ik betaal 1.50 minder.
  • Zij betaalt 5 euro meer.
Reputatie 7
Badge +20
H xnpu,

Dankjewel voor je reactie. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van IBAN van je vriendin? Dan ga ik even kijken wat ik voor jullie kan betekenen. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer