Beantwoord

Eerste Factuur Mobiel

• 13 november 2019
  • 5 reacties
  • 677 Bekeken

Beste,

Ik heb mijn eerste factuur ontvangen.

Hierop staat mijn klantvoordeel niet verwerkt. 
Waardoor ik mijn korting misloop.

Is dit alleen een fout op de factuur of zal ik de korting daadwerkelijk niet ontvangen?

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 13 november 2019, 21:25

Heb je klantvoordeel ook zelf geactiveerd in de My T-Mobile omgeving en staat het daar ook goed verwerkt?

Dan zou het met de volgende factuur verrekend moeten worden.

Bekijk origineel

5 reacties

Heb je klantvoordeel ook zelf geactiveerd in de My T-Mobile omgeving en staat het daar ook goed verwerkt?

Dan zou het met de volgende factuur verrekend moeten worden.

Reputatie 7
Badge +7

Hi@OuardaCupcake 

Heb je ook T-mobile thuis?

Hier vindt je meer informatie over klantvoordeel en het activeren ervan. Je kunt ook mobiel en thuis beide apart aanmelden in je account.

Was bij het afsluiten van je mobiele abbonement thuis al actief? Klantvoordeel heb je pas als beide abbonementen actief zijn.

Je mobiele factuur wordt al binnen een paar dagen opgesteld het kan zo zijn dat je voor mobiel klantvoordeel wat later activeerde maar als bij thuis en mobiel alles nu goed staat dan komt het goed bij je volgende factuur, je krijgt dan de korting met terugwerkende kracht vanaf de dag dat je recht op klantvoordeel had.

Nog vragen? Stel ze!

Ja heb ik inderdaad ook geactiveerd. Wel pas op een maandag want mijn abonnement had ik in het weekend afgesloten.. Het wordt dus wel verwerkt maar met terugwerkende kracht?

Bedankt voor jouw antwoord! Mijn abonnement is in het weekend afgesloten. Wel pas op een maandag mijn klantvoordeel geactiveerd. Het wordt dus wel verwerkt maar met terugwerkende kracht?

Reputatie 7
Badge +7

@OuardaCupcake 

Omdat je klantvoordeel later is aangemeld zul op de volgende factuur dus meer korting krijgen dan je normaal krijgt.

Reageer