Beantwoord

Extra korting op unlimited

• 30 november 2020
  • 3 reacties
  • 505 Bekeken

Hallo,
Ik overweeg om mijn mobiel abonnement te verlengen naar Unlimited (sim-only) met de klantkorting is deze 25 euro.

Nu overwegen we ook om tmobile thuis (tv en internet) te nemen. als ik daar de voordelen lees staat er hier ook dat ik extra 10 euro korting krijg op mijn Unlimited abonnement.

Dit zou dus beteken dat ik dan voor Unlimited maar 15 euro per maand betaal. klopt dit ?

Mvgr, Ed

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 november 2020, 21:50

Hallo @Edvv 

Met klantvoordeel betaal je 25 ipv 35 euro voor unlimited mobiel en die andere 10 euro korting krijg je op internet fast die normaal 35 euro is en met de korting 25 euro.

Vergeet niet klantvoordeel te activeren in beide T-Mobile accounts om de kortingen te krijgen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Edvv 

Met klantvoordeel betaal je 25 ipv 35 euro voor unlimited mobiel en die andere 10 euro korting krijg je op internet fast die normaal 35 euro is en met de korting 25 euro.

Vergeet niet klantvoordeel te activeren in beide T-Mobile accounts om de kortingen te krijgen.

Hallo @Edvv 

Bedankt voor je antwoord. Maar ik begrijp nog steeds iets niet.
Ik interpreteer het toch anders.
Als ik nu mijn Sim only verleng naar unlimited dan betaal ik maar 25euro. (dit is al de prijs zonder t-mobile thuis. zie hieronder

Maandelijks
Looptijd 2 jaar
Onbeperkt GB + bellen
€ 50,00
€ 35,00
Klantvoordeel
€ - 10,00
Deezer Vast

€ 6,99
Totaal/mnd
€ 31,99
inclusief Klantvoordeel

Stel ik neem volgende maand een thuis abbo erbij dan staat daar dat ik 10 euro korting krijg op mijn unlimited abbo en niet op fast (dat is weer een andere korting).
 dus een extra 10 euro van de 25 euro af.

Internet
100 MBit/s download
€35,00
Elke maand klantvoordeel
€- 10,00
TV kijken
Standaard TV pakket
€15,00
Eerste 3 maanden korting
€- 15,00
Cloud Opnemen
€5,00
Klantvoordeel Unlimited
  • Home.svg

€ 25 p/mnd voor het snelste Internet thuis

•  

€ 10 korting p/mnd op mobiel Unlimited

Reputatie 7
Badge +19

@Edvv

Ik heb zelf ook unlimited mobiel en internet fast, de actie is 25 euro voor mobiel en 25 euro voor thuis internet.

In bovenstaande tabellen staat bij beide 10 euro korting en onderaan staat weer 10 euro korting op mobiel en internet is dan ook 25 euro, dit is gewoon een aparte opsomming van de voordelen die je krijgt.

Reageer