Best tmobile,
Internet thuis gelukt….monteur geannuleerd. Top.
Echter nog 2 dingen zijn niet geregeld. Ik heb via messenger tmobile afgesproken dat omdat ik internet thuis neem onze go tablet internet unlimited wordt stopgezet zonder kosten. Dat zou per 11-12-2020 zijn maar omdat de aansluiting eerder is geregeld is mijn verzoek
- svp per direct stopzetten tablet go internet
- willen jullie klantvoordeel omzetten op internet thuis want dat is bij aanvraag 25 euro afgesproken omdat we 1 mobiel bel/internetabonnement hebben en nu ipv tablet go tablet thuis. Maar nu ontvang ik al factuur van 30 euro.
In mijn account staat internet thuis...op NOG TE ACTIVEREN. Maar ik krijg deze niet geactiveerd. Graag jullie support. dank j
Beste antwoord door David
Goedemiddag
Zou je mij via een privébericht het 097- of klantnummer van het Tablet-abonnement kunnen toesturen? Ter controle heb ik dan ook nog het volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan ik gaan kijken wat er precies is afgesproken en hoe ik dit voor je kan regelen.
Aangezien de factuur al is opgesteld kan de korting daar op niet meer worden gecorrigeerd, maar dat wordt dan op een volgende factuur verrekend.
Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!