Beantwoord

Factuur klopt niet, go stoppen en activering klantvoordeel thuis

• 5 december 2020
  • 7 reacties
  • 468 Bekeken

• is Prince of Content
  • 35 reacties

Best tmobile,

Internet thuis gelukt….monteur geannuleerd. Top.

Echter nog 2 dingen zijn niet geregeld. Ik heb via messenger tmobile afgesproken dat omdat ik internet thuis neem onze go tablet internet unlimited wordt stopgezet zonder kosten. Dat zou per 11-12-2020 zijn maar omdat de aansluiting eerder is geregeld is mijn verzoek

• svp per direct stopzetten tablet go internet 
  • willen jullie klantvoordeel omzetten op internet thuis want dat is bij aanvraag 25 euro afgesproken omdat we 1 mobiel bel/internetabonnement hebben en nu ipv tablet go tablet thuis. Maar nu ontvang ik al factuur van 30 euro.

In mijn account staat internet thuis...op NOG TE ACTIVEREN. Maar ik krijg deze niet geactiveerd. Graag jullie support. dank j

icon

Beste antwoord door David 6 december 2020, 12:48

Goedemiddag @Grr45,

Zou je mij via een privébericht het 097- of klantnummer van het Tablet-abonnement kunnen toesturen? Ter controle heb ik dan ook nog het volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan ik gaan kijken wat er precies is afgesproken en hoe ik dit voor je kan regelen. 

Aangezien de factuur al is opgesteld kan de korting daar op niet meer worden gecorrigeerd, maar dat wordt dan op een volgende factuur verrekend. 

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Grr45 

Je zult nog even moeten wachten totdat je thuis abonnement geactiveerd wordt in je T-Mobile thuis account, daarna kan je deze toevoegen aan klantvoordeel en betaal je €25,00.

Het activeren kan automatisch gebeuren of anders moet een moderator even kijken.

Wel graag dat iemand dat nu oplost want ik heb de email met de factuur van 30 euro al binnen.

Als ik via het PLUSJE mijn account voor internet thuis toevoeg gaat het systeem niet verder.

Dus graag een oplossing. Willen jullie de tablet go alvast stopzetten ipv 11-12 zoals afgesproken. Ik heb met tmobile afgesproken dat er geen kosten zijn omdat ik mijn tmobile go nu omgezet heb naar internet thuis. Dank. Mogelijk gaat dan klantvoordeel wel lukken. groet en fijne dag

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Grr45,

Zou je mij via een privébericht het 097- of klantnummer van het Tablet-abonnement kunnen toesturen? Ter controle heb ik dan ook nog het volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan ik gaan kijken wat er precies is afgesproken en hoe ik dit voor je kan regelen. 

Aangezien de factuur al is opgesteld kan de korting daar op niet meer worden gecorrigeerd, maar dat wordt dan op een volgende factuur verrekend. 

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

tja hoe een pb sturen? ik zoek even.

Reputatie 7
Badge +19

@Grr45 

Klik op @David (klik er op) en vervolgens op stuur bericht als je op zijn profiel bent.

@David  heb je mijn beticht ontvangen? Gr

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Grr45,

Ik heb jouw bericht in goede orde ontvangen en kom hier zo snel mogelijk bij je op terug.

Reageer