Beantwoord

Foute

• 28 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 1159 Bekeken

Beste,

bij de aankoop van mijn nieuwe Samsung S9 toestellen, werd bekeken wat het goedkoopste tarief was na verlenging van mijn abonnement bij T-mobile. Men kwam uit op een aankoopbedrag van 336 euro en verder een maandelijkse factuur van 23,50 euro. Nu ik mijn eerste factuur aankrijg, blijkt dit 30 euro te zijn. De medewerker van Mediamarkt heeft dus uiteindelijk niet de beloofde korting van 6,50 euro ingevoerd die ik krijg omdat ook mijn thuisinternet van T-Mobile komt. Kunt u dit voor me rechttrekken ajb? Hoe kunnen we dit in mn dossier zelf aanpassen? Of moet ik alsnog terug naar Mediamarkt om het daar correct te maken.

Met vriendelijke groeten,
Joachim
icon

Beste antwoord door Mitch 30 augustus 2019, 11:40

Hoi @Joachim Stoop,

Op basis van wat je aangeeft vermoed ik inderdaad dat het gaat om de korting zoals die vanuit Klantvoordeel voortvloeit. Wat betreft een mobiel abonnement kan dit enkel €2,50 zijn bij niet-Unlimited abonnementen. Indien je een Unlimited abonnement hebt gecombineerd met een Thuis abonnement, dan ontvang je €6,50 korting op het mobiele abonnement. Zoals wordt aangegeven zou dat in theorie nooit kunnen uitkomen op €23,50. Met het combineren van je mobiele en abonnement met een Thuis abonnement kun je wat betreft Thuis kiezen voor een snelheidsverhoging.

Als je €2,50 korting ontvangt dan zou mijn voorzichtige conclusie zijn dat je geen Unlimited abonnement hebt. Hopelijk biedt het zo meer duidelijkheid. Als je het op prijs stelt dat ik het nog even voor je nakijk, dan ontvang ik graag je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN via een privébericht.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @Joachim Stoop,

De 6,50 euro korting krijg je op basis van Klantvoordeel. Dit voordeel moet je wel zelf activeren. Dat doe je via deze link. Daarna wordt het voordeel toegekend en kun je jouw voordelen kiezen, zoals aangeven welke snelheid je wil hebben. Dit doe je via de Mijn omgeving van Mobiel en de Mijn omgeving van Thuis.

Laat je weten of het gelukt is?
Dank voor je reactie.
Ik heb het gedaan en krijg net een bestigingssms van T-mobile dat ik 2,50 euro korting krijg ipv de beloofde 6,50. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +5
Kun je aangeven welk type mobiele en Thuis abonnementen je hebt? Ik kan namelijk als medegebruiker niet in jouw klantgegevens kijken.
Ik weet niet hoe de medewerker van de Mediamarkt daarbij kwam. Je kan namelijk nooit met unlimited op 23,50 uitkomen met slechts 6.50 korting.

Unlimited + Onb. bellen heb je nodig om 6.50 korting te krijgen. Unlimited + Onb. bellen kost 35 euro per maand, vervolgens heb je recht op een korting van 6.50 als je een thuis abonnement hebt (dat telt namelijk als unlimited voordeel).

Dat betekend dat jij met Unlimited + Thuis minimaal op 28.50 per maand uit zou kunnen komen (en dat is dan nog afhankelijk van je toestelbundel).

Belangrijk om in aanmerking te komen voor deze korting moet je zowel je T-Mobile thuis als je T-Mobile Mobiel account hebben aangemeld voor klant voordeel.

Ik weet niet waar het fout is gegaan, want de reden dat jij waarschijnlijk 2.50 korting krijgt is omdat jij niet mobiel Unlimited + onb. bellen hebt. Kan jij controlleren welke bundel jij hebt?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Joachim Stoop,

Op basis van wat je aangeeft vermoed ik inderdaad dat het gaat om de korting zoals die vanuit Klantvoordeel voortvloeit. Wat betreft een mobiel abonnement kan dit enkel €2,50 zijn bij niet-Unlimited abonnementen. Indien je een Unlimited abonnement hebt gecombineerd met een Thuis abonnement, dan ontvang je €6,50 korting op het mobiele abonnement. Zoals wordt aangegeven zou dat in theorie nooit kunnen uitkomen op €23,50. Met het combineren van je mobiele en abonnement met een Thuis abonnement kun je wat betreft Thuis kiezen voor een snelheidsverhoging.

Als je €2,50 korting ontvangt dan zou mijn voorzichtige conclusie zijn dat je geen Unlimited abonnement hebt. Hopelijk biedt het zo meer duidelijkheid. Als je het op prijs stelt dat ik het nog even voor je nakijk, dan ontvang ik graag je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN via een privébericht.

Reageer