Beantwoord

Foute contract

• 9 september 2019
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

20 augustus heb ik voor een verlening van mijn abonnement een aanbieding gekregen omdat ik elders een betere aanbieding had gekregen wilde verkoop afdeling mij tegemoet komen met klantvoordeel €2,50,- korting en extra 2GB boven op de 10GB, die 12GB totaal.

Normaal is deze kortingen bedoeld voor klanten die thuis nog een extra abonnement of aansluiting hebben. Die heb ik niet en had dit ook aangegeven tijdens het gesprek.
Als bestaande klant van 15jaar kon ik deze aanbieding krijgen.

Ik heb na het gesprek ook een bevestiging hiervan per mail ontvangen.

Op 30 augustus heb ik mijn toestel opgehaald in een t mobile winkel.
Elektronisch contract ondertekend, contract heb ik niet gezien, dat zou op mijn mail komen.

Later zag ik op de mail dat op mijn contract de klantvoordeel van €2,50 korting en de extra 2GB niet vermeld stond.
Gebeld met klantenservice, werd gezegd dat de korting niet op het contact vermeld staat maar op de facturen automatisch verwerkt wordt.

In mijn app zie ik het ook niet vermeld.

Ik heb gelijk via chat Facebook contact opgenomen op 31augustus, bevestigingsmail gestuurd maar tot op heden (10dagen) geen enkel reactie terug ontvangen. Hoewel reactie tijd 5 werkdagen zou zijn.

Telefonisch word ik ook niet geholpen.

Het is heel simpel, om mijn contract te verlengen heb ik een aanbieding gekregen en die wil ik graag terugzien in mijn gegevens.
Als ik die aanbieding niet had gekregen was ik misschien overgestapt naar een andere provider.

Graag wil ik dat mijn klacht/vraag zsm in behandeling genomen wordt.

Ik zal de bevestigingsmail ook meesturen

icon

Beste antwoord door David 16 september 2019, 09:13

Hi @MTemur

Ik heb gelijk de gegevens erbij gepakt om te kijken wat ik terug kan vinden aan gemaakte afspraken en toegezegde voordelen. Hierin zie ik niet terug dat is toegezegd dat je het Klantvoordeel zou kunnen ontvangen zonder dat er een ander abonnement op jouw adres is. Dit is namelijk ook niet mogelijk, omdat het aanmeldproces van Klantvoordeel niet werkt zonder een andere aansluiting op jouw adres.

Bij de bevestiging wordt er standaard opgenomen dat Klantvoordeel is aangevinkt, maar dan moet het vervolgens nog wel daadwerkelijk geactiveerd worden. Hoe dit precies is verlopen tijdens het gesprek, dat kan ik niet weten, aangezien ik er niet bij aanwezig was. Hierin moet ik dus afgaan op wat ik zwart op wit heb en hoe Klantvoordeel in het algemeen werkt. Mocht je in de gelegenheid zijn kun je allicht nog langs de desbetreffende T-Shop gaan om te vragen om opheldering, hoe zij dit voor zich zagen en wat ze precies aan hebben geboden. Sorry dat ik je vanaf hier er niet verder bij kan helpen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @MTemur

Ik heb gelijk de gegevens erbij gepakt om te kijken wat ik terug kan vinden aan gemaakte afspraken en toegezegde voordelen. Hierin zie ik niet terug dat is toegezegd dat je het Klantvoordeel zou kunnen ontvangen zonder dat er een ander abonnement op jouw adres is. Dit is namelijk ook niet mogelijk, omdat het aanmeldproces van Klantvoordeel niet werkt zonder een andere aansluiting op jouw adres.

Bij de bevestiging wordt er standaard opgenomen dat Klantvoordeel is aangevinkt, maar dan moet het vervolgens nog wel daadwerkelijk geactiveerd worden. Hoe dit precies is verlopen tijdens het gesprek, dat kan ik niet weten, aangezien ik er niet bij aanwezig was. Hierin moet ik dus afgaan op wat ik zwart op wit heb en hoe Klantvoordeel in het algemeen werkt. Mocht je in de gelegenheid zijn kun je allicht nog langs de desbetreffende T-Shop gaan om te vragen om opheldering, hoe zij dit voor zich zagen en wat ze precies aan hebben geboden. Sorry dat ik je vanaf hier er niet verder bij kan helpen.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer