Beantwoord

Geen extra snelheid/korting?

• 16 juli 2018
  • 2 reacties
  • 1921 Bekeken

Sinds 23 Maart heb ik T-Mobile thuis en afgelopen week mijn mobiele abo omgezet naar een Unlimited GO. Dit om gebruik te maken van het Klantvoordeel 🙂 Ik krijg netjes 6,50 korting op GO alsmede 7,50 inzetbaar voor tv pakketten. Maar ik mis de extra snelheid van Thuis.(in mijn geval korting omdat ik al op 750Mb zit) Dit was wel aangegeven in het overzichtsstaatje voordat ik Klantvoordeel heb geactiveerd.

In de details van Klantvoordeel op My T-Mobile Thuis zie ik onderstaand:

"Meer snelheid voordelen zijn alleen beschikbaar op onze nieuwe prijsplannen. Het internetabonnement dat jij hebt, is goedkoper dan de nieuwe prijsplannen met Meer snelheid voordelen. Daarom kun je op dit moment Meer snelheid niet activeren."

Betekent dit dat ik ook niet in aanmerking kom voor de 2 euro korting of gaat hier iets mis? Volgens mij is er sinds Maart (toen ben ik aangesloten op T-Mobile thuis) niks veranderd in de prijsplannen. Daarnaast raar natuurlijk dat dit voordat ik de overstap bevestigde wel als korting werd aangegeven.
icon

Beste antwoord door Sander 21 juli 2018, 16:11

Hoi @Boarder72

Hier kan ik iets gladstrijken volgens mij! Als de andere kortingen wel correct verwerkt worden, dan zou je ook recht moeten hebben op de korting voor de internetsnelheid. Je betaalt dan voor 200 Mbps, in plaats van 750 Mbps.

Dat scheelt € 2,- per maand. Geen schokkende bedragen, maar het moet wel kloppen natuurlijk. Ik zoek het dan ook graag voor je uit. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan ga ik op zoek!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Boarder72

Hier kan ik iets gladstrijken volgens mij! Als de andere kortingen wel correct verwerkt worden, dan zou je ook recht moeten hebben op de korting voor de internetsnelheid. Je betaalt dan voor 200 Mbps, in plaats van 750 Mbps.

Dat scheelt € 2,- per maand. Geen schokkende bedragen, maar het moet wel kloppen natuurlijk. Ik zoek het dan ook graag voor je uit. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan ga ik op zoek!
@Sander, Thanks! PB verstuurd.

Reageer