Beantwoord

Geen klantenvoordeel op factuur

• 22 januari 2021
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb factuur van 33.08€ ipv 25€ gekregen. Ik heb mijn abonnement verlengt. En betaal nu 9.99+25. In januari is er 9.99 + 33.08 gerekend. Zo wel wil ik niet betalen. Kan ik ok niet. Dat zei ik tegen de verkoper in de winkel. Anders heb ik dat ipad niet nodig. Heb ik maar voor de korting genonen. Graag meer info over 33.08 €. Waarom is dat? Wat kan ik doen om minder te gaan betalen met unlimited?

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 januari 2021, 05:01

Hallo @makar 

Wanneer je de factuur specificatie hebt kan je daar niet inzien waarvoor die kosten bovenop je abonnementskosten zijn en wat je betaald voor je abonnement?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @makar 

Wanneer je de factuur specificatie hebt kan je daar niet inzien waarvoor die kosten bovenop je abonnementskosten zijn en wat je betaald voor je abonnement?

Kan niet inzien ;(

Reputatie 7
Badge +19

Via de app bij facturen of via de website kan je je factuur downloaden (pdf) en daar staat ook de factuur specificatie onder.

Trouwens met een iPad krijg je geen klantvoordeel, je moet 2 of meer T-Mobile abonnementen op je adres hebben staan en je moet ze dan beide ook aanmelden voor klantvoordeel of je bedoeld een iPad met aparte abonnement erbij?

Reageer