Beantwoord

(Geen?) Klantvoordeel bij GO 17.2 abonnement

• 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 2352 Bekeken

Beste lezer,

In de "Actievoorwaarden t-mobile klantvoordeel" staat dat je met een abonnement: GO 17.2 ook in aanmerking kunt komen voor klantvoordeel, althans het abonnement GO 17.2 is niet uitgesloten van deelname. Er staan 2 abonnementen op mijn adres, de andere persoon heeft wel klantvoordeel (EUR 2,50 korting en 2 GB extra), maar ik heb geen extra klantvoordeel gekregen, dit staat ook zo in mijn tmobile account.

Weet iemand hoe dit kan ?

Veel dank alvast en vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 13:53

Hoi IHCM,

Wat leuk dat jullie allebei bij T-Mobile zitten. 😃 Met een oud Go-abonnement ontvang je inderdaad nog geen Klantvoordeel, maar geen zorgen, ik zie dat je sowieso vanaf februari mag verlengen. OF je kunt er natuurlijk voor kiezen om jouw abonnement direct al om te zetten naar het nieuwe Go-prijsplan. Dat kan heel gemakkelijk via My T-Mobile > Klantvoordeel > even helemaal naar onder scrollen. :)

Zo profiteren jullie straks allebei van de voordelen en kortingen! Heb je er nog meer vragen over, laat het dan ook gerust even weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi IHCM,

Wat leuk dat jullie allebei bij T-Mobile zitten. 😃 Met een oud Go-abonnement ontvang je inderdaad nog geen Klantvoordeel, maar geen zorgen, ik zie dat je sowieso vanaf februari mag verlengen. OF je kunt er natuurlijk voor kiezen om jouw abonnement direct al om te zetten naar het nieuwe Go-prijsplan. Dat kan heel gemakkelijk via My T-Mobile > Klantvoordeel > even helemaal naar onder scrollen. :)

Zo profiteren jullie straks allebei van de voordelen en kortingen! Heb je er nog meer vragen over, laat het dan ook gerust even weten.

Reageer