Beantwoord

Geen klantvoordeel. Mijn probleem is 140 dagen oud!

• 16 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 763 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Help!!!

140 dagen...

20 weken…

Ruim 80.000 reacties/klachten op het Forum...

Beloftes dat alles zo is opgelost: “we ervaren wat problemen met Klantvoordeel”

Ik ben nu al sinds 29-05-2019 aan het strijden om mijn Klantvoordeel te krijgen. Het zou T-Mobile sieren om mij alvast te compenseren vanaf mei 2019. Ik heb 3 abonnementen lopen. Mijn probleem ligt volgens de immer vriendelijke Klantenservice al op het hoofdkantoor. Al betwijfel ik dat, want ik heb al weken niets meer gehoord. 

Aan het einde van mijn contract zeg ik uiteraard mijn abonnementen op (om nooit meer terug te keren).

Tijd om Kassa of Opgelicht in te schakelen.

icon

Beste antwoord door Hajar 17 oktober 2019, 13:49

Hi @Jo-Pe 

Ik wil dit graag voor je oplossen. Ik heb je mobiele abonnement verwijderd voor Klantvoordeel en opnieuw toegevoegd. Vaak is het daarmee opgelost en krijg je ook je voordeel voor T-Mobile Thuis. Kun je mij laten weten of het na het accepteren van Klantvoordeel je Thuis voordeel nu ook zichtbaar is? Mocht dat niet het geval zijn dan gaan wij er alles aan doen om het op te lossen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jo-Pe 

Ik wil dit graag voor je oplossen. Ik heb je mobiele abonnement verwijderd voor Klantvoordeel en opnieuw toegevoegd. Vaak is het daarmee opgelost en krijg je ook je voordeel voor T-Mobile Thuis. Kun je mij laten weten of het na het accepteren van Klantvoordeel je Thuis voordeel nu ook zichtbaar is? Mocht dat niet het geval zijn dan gaan wij er alles aan doen om het op te lossen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jo-Pe 

Als je Meer Snelheid en TV Voucher ook aanzet dan moet alles weer werken. Laat je even weten of het lukt?

Hallo Hajar,

Vandaag inderdaad een hele reeks sms-jes binnen gekregen. Daarna heb ik ingelogd en het voordeel aangezet. Alles lijkt te werken. Zowel voordeel thuis als de mobiele abonnementen. Bedankt.

Kun je me vertellen of ik op de eerstvolgende factuur het misgelopen voordeel van de afgelopen maanden terug kan vinden?

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jo-Pe ,

Ik heb je een privébericht gestuurd met uitleg!

Reageer