Beantwoord

Geen korting bij de alles onder één dak actie

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Zijn er meer mensen die geen korting krijgen op hun factuur terwijl ze wel de alles-onder-een-dak-actie hebben? Unlimited zou 22,50 per mobiel worden, maar de factuur geeft 35 euro aan.
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 februari 2018, 11:06

Hoi Mex82,

Superleuk dat je gebruik maakt van Unlimited Voordeel! Dat scheelt inderdaad erg veel in de maandelijkste kosten. :D

Ik heb meteen even met je meegekeken hoe het zit met jouw laatste factuur! Het ziet er inderdaad wat ingewikkeld uit, maar het klopt wel. Ik ga het je proberen uit te leggen!

Met jouw vorige factuur (die van 26-01) heb je de periode van jouw oude abonnement vooruit betaald, namelijk de periode 21-01 t/m 20-02. Echter, op 29-01 ben jij overgestapt naar het nieuwe prijsplan. De kosten van de periode 29-01 t/m 20-02 zijn daarom weer verrekend op jouw laatste factuur. De Unlimited Voordeel korting ontvang je vanaf het moment dat je daarvoor bent aangemeld. Ik zie dat dat voor jou vanaf 27-02 het geval was. Die korting zul je op de volgende facturen zeker gaan terugzien!

Hopelijk maakt mijn verhaal het één en ander duidelijk! Mocht je er toch meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten. Ik leg het je allemaal graag uit!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Mex82.

De korting heeft een aantal * en je moet dus aan een paar voorwaarden voldoen
Zie hier de voorwaarden

Als er verdere vragen zijn, dan hoor ik het graag

- Diego
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mex82,

Superleuk dat je gebruik maakt van Unlimited Voordeel! Dat scheelt inderdaad erg veel in de maandelijkste kosten. :D

Ik heb meteen even met je meegekeken hoe het zit met jouw laatste factuur! Het ziet er inderdaad wat ingewikkeld uit, maar het klopt wel. Ik ga het je proberen uit te leggen!

Met jouw vorige factuur (die van 26-01) heb je de periode van jouw oude abonnement vooruit betaald, namelijk de periode 21-01 t/m 20-02. Echter, op 29-01 ben jij overgestapt naar het nieuwe prijsplan. De kosten van de periode 29-01 t/m 20-02 zijn daarom weer verrekend op jouw laatste factuur. De Unlimited Voordeel korting ontvang je vanaf het moment dat je daarvoor bent aangemeld. Ik zie dat dat voor jou vanaf 27-02 het geval was. Die korting zul je op de volgende facturen zeker gaan terugzien!

Hopelijk maakt mijn verhaal het één en ander duidelijk! Mocht je er toch meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten. Ik leg het je allemaal graag uit!
hallo Jaimy,

Bedankt voor je bericht. We hebben echter gelijk bij het begin van het nieuwe prijsplan gebruik gemaakt hiervan via Alles-onder-een-dak. Ik begrijp dat de februari factuur al gemaakt is, maar het nieuwe tarief zou voor alle 4 de abonnementen gelden vanaf maandag 29/1. Dit is ons zowel telefonisch als in de winkel in Amersfoort bevestigd. We hebben al tweemaal eerder gebeld en hoorden toen dat de nieuwe abonnementsvorm nog niet in het systeem stond en hierom zijn we op 17.3 of zo gebleven, waardoor de korting niet goed wordt verwerkt. In de app zien we dat dit gisteren inmiddels is omgezet en de korting nu staat vermeld zoals op 28 en 29 januari is afgesproken. We verwachten hierom dat de correctie van het teveel betaalde voor alle 4 de abonnementen in de komende factuur periode wordt verrekend, zodat met terugwerkende kracht vanaf 29/1 (ingangsdatum wijziging) het toegezegde tarief wordt berekend.

In het verleden hebben jullie deze correcties altijd op volgende factuur verrekend en deze manier werkt prima, dus ik vertrouw er op dat dit nu ook weer goed komt. Als je mee zou willen kijken om te zien of dit allemaal goed gaat waardeer ik dit natuurlijk altijd. Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mex82,

In ons systeem zie ik wel terug dat je eerder bent aangemeld voor Alles Onder 1 Dak, maar op dat moment niet het prijsplan had voor Unlimited Voordeel. Aangezien dit pas op 27 februari gebeurd is, had je vanaf toen pas aanspraak op Unlimited Voordeel. Daarvoor zat je nog in een groep van T-Mobile Samen en daar heb je op de laatste factuur ook nog €5,- korting voor ontvangen.

Vanaf 27 februari zit je met de hele club bij Alles Onder 1 Dak en ontvangen jullie €12,50 per abonnement per maand korting op de abonnementen. Dat is helemaal goed verwerkt en wordt dus nu op de toekomstige facturen verrekend. De volgende factuur zal er nog wel wat opmerkelijk uit komen te zien, omdat daar nog een verrekening op plaats vindt door de wijziging op 27 februari. Daar hebben we ook deze uitgebreide uitleg over, dan weet je alvast een beetje wat je kunt verwachten! :)

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer