Beantwoord

Geen korting ontvangen met Klantvoordeel

  • 15 juli 2018
  • 1 reactie
  • 2248 Bekeken

We hebben vier abonnementen op één adres en ik heb geen korting ontvangen van Sawa 2,5 euro
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 juli 2018, 11:30

Hoi Salah.sr77,

Wauw, jullie maken dus lekker gebruik van Klantvoordeel!

Ik ben meteen voor je gaan kijken wat er aan de hand is, want de korting wil je natuurlijk niet mislopen! Ik zie dat Klantvoordeel op 21-06-2018 is toegevoegd. De factuur van 25-06-2018 was toen hoogstwaarschijnlijk al opgemaakt, waardoor de korting daarop niet direct is toegepast. Dit wordt uiteraard gecorrigeerd op jouw volgende factuur, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. 👍

Hopelijk is alles zo een stuk duidelijker. Heb je meer vragen, laat het me gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Salah.sr77,

Wauw, jullie maken dus lekker gebruik van Klantvoordeel!

Ik ben meteen voor je gaan kijken wat er aan de hand is, want de korting wil je natuurlijk niet mislopen! Ik zie dat Klantvoordeel op 21-06-2018 is toegevoegd. De factuur van 25-06-2018 was toen hoogstwaarschijnlijk al opgemaakt, waardoor de korting daarop niet direct is toegepast. Dit wordt uiteraard gecorrigeerd op jouw volgende factuur, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. 👍

Hopelijk is alles zo een stuk duidelijker. Heb je meer vragen, laat het me gerust weten!

Reageer