Beantwoord

Geen korting ontvangen met Klantvoordeel (4 abonnementen)

  • 31 juli 2019
  • 1 reactie
  • 944 Bekeken

Goedemiddag,

We hebben 5 abonnementen op 1 adres waarvan 1 abonnement (mijn abo) geen klantvoordeel is maar dat wisten we al.
Nu krijgen de andere 3 personen 10 euro korting en 1 ander abo krijgt maar 2,50 korting?
Waarom?
Het is toch zo dat iedereen (behalve ik) 12,50 korting moeten krijgen?

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,

Emrah Gülcan
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 augustus 2019, 10:31

Hoi Emrah,

Ik kijk met je mee en ga dan direct al jouw vragen beantwoorden!

Wat betreft de hoogte van de korting: jullie zouden inderdaad allemaal (behalve jijzelf op dit moment) 12,50 korting moeten krijgen. Op het moment kampen wij echter met wat issues rondom Klantvoordeel, waardoor niet de juiste kortingen worden toegepast. Wij zijn hard bezig dit op te lossen. Updates omtrent dat onderwerp, kun je in dit topic terugvinden.

Wat betreft jouw eigen korting: je maakt nu nog gebruik van een ouder Go-abonnement, waardoor je inderdaad geen Klantvoordeel ontvangt. Wat je wel kunt doen, is jouw abonnement omzetten naar een nieuw Go-abonnement, zodat je recht hebt op diezelfde 12,50 korting! Dat kun je eventueel doen via deze pagina.

Sorry voor het ongemak! We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk recht te trekken.

Enne, mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Emrah,

Ik kijk met je mee en ga dan direct al jouw vragen beantwoorden!

Wat betreft de hoogte van de korting: jullie zouden inderdaad allemaal (behalve jijzelf op dit moment) 12,50 korting moeten krijgen. Op het moment kampen wij echter met wat issues rondom Klantvoordeel, waardoor niet de juiste kortingen worden toegepast. Wij zijn hard bezig dit op te lossen. Updates omtrent dat onderwerp, kun je in dit topic terugvinden.

Wat betreft jouw eigen korting: je maakt nu nog gebruik van een ouder Go-abonnement, waardoor je inderdaad geen Klantvoordeel ontvangt. Wat je wel kunt doen, is jouw abonnement omzetten naar een nieuw Go-abonnement, zodat je recht hebt op diezelfde 12,50 korting! Dat kun je eventueel doen via deze pagina.

Sorry voor het ongemak! We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk recht te trekken.

Enne, mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer