Beantwoord

Geen speedupgrade bij nieuw abonnement

• 2 november 2019
  • 9 reacties
  • 495 Bekeken

Bij het afsluiten eind september hebben ze me belooft dat ik omdat ik meerdere mobiele abbo's heb ik automatisch van 50 MB/s naar 100 kon zonder verdere kosten. Nu mijn aansluiting opgeleverd is hebben ze een nieuw klantvoordeel en moet ik twee euro extra gaan betalen. Ze maken van hun probleem mijn probleem. Kunnen we niets aan doen meneer. Het gaat me niet om de twee euro, maar T mobile komt zijn gemaakte afspraken NIET na 

icon

Beste antwoord door Sander 6 november 2019, 14:29

Hoi @Pace-maker0

Ik geef graag uitleg! Door de aanpassing van os Klantvoordeel aanbod is de speedupgrade komen te vervallen. Je kunt hierdoor niet meer de snelheid van 100 Mbps voor € 28,- kiezen. Maar ik heb goed nieuws! Je kunt namelijk wél één van deze opties kiezen:

-Je kunt je huidige snelheid (50 Mbps) behouden, maar dan voor € 25,-. Dit is € 3,- per maand goedkoper dan je huidige prijs. 

-Je kunt ervoor kiezen om één van de mobiele abonnementen te upgraden naar Unlimited. Dit is voor jou beschikbaar voor de prijs van € 25,-. Ik kan niet precies zien hoeveel je huidige mobiele abonnementen kosten, € 25,- voor Unlimited is een scherpe prijs. Bijkomend voordeel is dat je dan ook 100 Mbps op je Thuis abonnement krijgt voor slechts € 25,-. Dat is weer € 3,- goedkoper dan je oorspronkelijk beloofd is!

Kortom, er zijn vele mogelijkheden met het nieuwe Klantvoordeel. Het is zeer goed mogelijk dat het zelfs gunstiger voor jou uitpakt. Laat je weten of er een goede optie tussenzit?

Bekijk origineel

9 reacties

Paar dagen later sturen ze een e mail, u kunt voor dezelfde prijs uw internet snelheid verhogen van 50 mbit naar 100mbit. Gekregen in Klantvoordeel, wil alleen met een prijsverhoging. Opnieuw gebeld, nee meneer die mail is handmatig verstuurd en dat had niet mogen gebeuren bla bla bla …

Ongelofelijk .. 

Reputatie 6
Badge +4

@Pace-maker0  de vernieuwde prijsplan van T-mobile is dat als je internet thuis met een mobiel abbonement hebt dan betaal je €25,00 voor internet fast (100 mbps).

Heb je nog geen klantvoordeel? Meldt je dan eerst daarvoor aan in je Thuis account en mobiel account onder klantvoordeel.

Heb je al klantvoordeel ga dan in je Thuis account in het menu naar abbonementen en klik op wijzigen naast internet. Als het goed is zie je internet fast staan voor €25,00. Als je wilt upgraden wordt er eerst gevraagd om akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden, dit zie je dan ook meteen op je scherm verschijnen.

Dat was 25 euro, is nu 28 euro. Ze sturen wel een .mail alsof dit kosteloos is maar dat is het dus niet meer. Klantvoordeel is gewijzigd. Eerst beloven ze bij het afsluiten dat dit kosteloos is, dan vertellen ze me dat het gewijzigd is. Daarna krijg ik weer een mail dat het kosteloos is, en vervolgens wordt er weer gezegd dat dit niet zo is. 

Excuses is nu 28 euro (50mbit) je kunt wijzigen met klantvoordeel naar 25 euro. Of naar 100mbit ( 30 euro)

Reputatie 6
Badge +4

@Pace-maker0 

Ik had bij het aanvragen internet 50 en vast bellen voor €30,50 en kon ook toen kosteloos naar 100 voor dezelfde prijs maar toen kwam die actie van 25 euro.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pace-maker0

Ik geef graag uitleg! Door de aanpassing van os Klantvoordeel aanbod is de speedupgrade komen te vervallen. Je kunt hierdoor niet meer de snelheid van 100 Mbps voor € 28,- kiezen. Maar ik heb goed nieuws! Je kunt namelijk wél één van deze opties kiezen:

-Je kunt je huidige snelheid (50 Mbps) behouden, maar dan voor € 25,-. Dit is € 3,- per maand goedkoper dan je huidige prijs. 

-Je kunt ervoor kiezen om één van de mobiele abonnementen te upgraden naar Unlimited. Dit is voor jou beschikbaar voor de prijs van € 25,-. Ik kan niet precies zien hoeveel je huidige mobiele abonnementen kosten, € 25,- voor Unlimited is een scherpe prijs. Bijkomend voordeel is dat je dan ook 100 Mbps op je Thuis abonnement krijgt voor slechts € 25,-. Dat is weer € 3,- goedkoper dan je oorspronkelijk beloofd is!

Kortom, er zijn vele mogelijkheden met het nieuwe Klantvoordeel. Het is zeer goed mogelijk dat het zelfs gunstiger voor jou uitpakt. Laat je weten of er een goede optie tussenzit?

Speedupgrade is geen 25 maar 30 euro, en dus 2 euro duurder dan destijds is afgesproken. Zie screenshot !! Ik snap dat er leuke opties zijn, maar Afspraak was dat ik zonder extra kosten naar unlimited kon en dit is dus niet mogelijk.

Reputatie 6
Badge +4

Heb je wel een unlimited abbonement voor je telefoon?

Voor nu kan je 50 mbps voor €25,00 kiezen, scheelt je weer 3 euro 😉

Reageer