Bij het afsluiten eind september hebben ze me belooft dat ik omdat ik meerdere mobiele abbo's heb ik automatisch van 50 MB/s naar 100 kon zonder verdere kosten. Nu mijn aansluiting opgeleverd is hebben ze een nieuw klantvoordeel en moet ik twee euro extra gaan betalen. Ze maken van hun probleem mijn probleem. Kunnen we niets aan doen meneer. Het gaat me niet om de twee euro, maar T mobile komt zijn gemaakte afspraken NIET na
Beste antwoord door Sander
Hoi
Ik geef graag uitleg! Door de aanpassing van os Klantvoordeel aanbod is de speedupgrade komen te vervallen. Je kunt hierdoor niet meer de snelheid van 100 Mbps voor € 28,- kiezen. Maar ik heb goed nieuws! Je kunt namelijk wél één van deze opties kiezen:
-Je kunt je huidige snelheid (50 Mbps) behouden, maar dan voor € 25,-. Dit is € 3,- per maand goedkoper dan je huidige prijs.
-Je kunt ervoor kiezen om één van de mobiele abonnementen te upgraden naar Unlimited. Dit is voor jou beschikbaar voor de prijs van € 25,-. Ik kan niet precies zien hoeveel je huidige mobiele abonnementen kosten, € 25,- voor Unlimited is een scherpe prijs. Bijkomend voordeel is dat je dan ook 100 Mbps op je Thuis abonnement krijgt voor slechts € 25,-. Dat is weer € 3,- goedkoper dan je oorspronkelijk beloofd is!
Kortom, er zijn vele mogelijkheden met het nieuwe Klantvoordeel. Het is zeer goed mogelijk dat het zelfs gunstiger voor jou uitpakt. Laat je weten of er een goede optie tussenzit?