Geen voordeel bij t-mobile samen of klantenvoordeel

• 9 juli 2018
  • 5 reacties
  • 1965 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb 2 zakelijk mobiele abonnementen (beide @Work '17 voor 16 euro per maand per stuk) en een internetverbinding.(Internet 20 voor 23,50 p/m)

Bij samen krijg ik als voordeel dat we gratis naar elkaar kunnen bellen, wat totaal onzin is aangezien we allebei een abb. hebben met onbeperkt bellen.
Bij klantenvoordeel krijg we geen korting of meer snelheid, omdat de contracten te oud zijn.
Verlengen lukt niet want als je op onderstaande linkt klikt kom je weer uit op pagina:
https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel

Als je via de pagina https://www.t-mobile.nl/my/bedrijf/abonnementen probeert te verlengen, kom je uit op een webshop waar je een ander contract kunt afsluiten namelijk:
2 GB + Onbeperkt bellen NL, EU & VS, maar wel icm een toestel op afbetaling, die veel duurder is dan via andere bedrijven.

Dus al die combinatie "deals" zijn in mijn situtatie totaal onzinnig. En als je dan belt met de klantenservice voor opheldering, krijg je iemand aan de lijn die eigenlijk nooit met klanten zou moeten praten en je verder niet kan helpen, want je bent toch nog 17 maanden gebonden aan T-mobile.

Kortom weer een knap stukje klantenservice van T-mobile.
Nu maar wachten op de volgende prijsverhoging of aanpassing van de voorwaarden en dan kijken wat mogelijk is. Misschien wel terug naar KPN, wel duurder, maar minder trukjes en minder valse beloftes.

5 reacties

Ik voel met je mee,.. met mijn 3x zakelijk krijg ik ook geen fluit..
In de winkel tijdens het aangaan kreeg ik te horen dat ik wel voor 'samen korting' in aanmerking kwam, maar uiteindelijk bleek dat ook lulkoek te zijn geweest en is het niet mogelijk. Dit naderhand in de winkel aangegeven, toezegging gekregen dat ik wat maandjes alsnog die 2.50 (x3) zou krijgen; nooit iets van gezien

Na wat eigen onderzoek is het enige wat ik kan doen migreren naar Go en daar maar die 'samen korting' naar binnen te harken en vervolgens ipv 6gb 7gb te krijgen. (uiteraard, geheel in in de stijl van het hedendaagse Tmobile beleid kost dit wel weer wat extra geld)

Geen enkele andere combinatie-deal zoals je zegt dat mogelijk is, of gewoonweg een wassen neus is (zoals dat 'gratis naar elkaar bellen' terwijl je al onbepkt bellen heb)..

Tmobile heeft niets meer dan mazzel dat ik vastzit en niet weg kan, en met mij denk ik vele anderen die net als ik aan het aftellen zijn om te verkassen.
Toch apart dat een bedrijf in zo een korte tijd zich van goed naar compleet kansloos weet te degraderen.

Terug naar KPN als je kan 🙂
Reputatie 1
Het nadeel in telefoonland is een beetje dat er nog maar weinig partijen over zijn. Wel een hoop budget partijen, maar daar kun je als ondernemer niets mee.
Zekerheid kost geld, alleen bij T-mobile proberen ze je te verleiden met allerlei nepaanbiedingen.
Neem bijvoorbeeld die flut verhuismogelijkheid.
Je mag verhuizen, maar moet dan wel weer een nieuw contract afsluiten tegen de steeds hogere abb. gelden, met zogenaamde hogere snelheden die nooit haalbaar zijn.
zekerheid mag ook wel wat kosten maar zoals je zegt; verleiden en lokken om vervolgens gebakken lucht te leveren.
"ja, maar we hebben de beste dekking, snelste internet" - is waar ze uit onmacht maar mee aan komen zetten. De veranderingen vallen gewoon niet recht te praten!
Als je net zoals ik in de randstad woont en blijft is JanDikkeSnikkelMobile ook prima met zn dekking.

Jarenlang tevreden geweest maar sinds dit jaar met dat 'Alles onder 1 dak' gedrocht - iets waar ik gebruik van zou moeten kunnen maken met mn 3 aansluitingen - is het een compleet ander verhaal.
Het gros van de klanten woont niet met zn 4en in 1 huis, dus hoe ze dit hebben durven door te voeren is echt een raadsel.
Eerst het klootjesvolk lekker maken met o.a. groepskorting, ze ermee aantrekken om vervolgens vol gas 180graden te draaien en onzinnigheid in het leven roepen en hopen/verwachten dat men daar in trapt en erin mee gaan.
Reputatie 1
Waarom heb je je oude contract dan opgezegd?
Ik zie mezelf niet als het klootjesvolk en ga ook niet weg bij mijn @work abb.

De prijs is voor mij prima, zolang we bij de oude abb. blijven.
Voor het nieuwe filiaal heb ik wel gekozen voor een andere partij dan t-mobile. Dat thuisabb. dat is nu zo duur geworden en uiteindelijk kunnen ze het niet zelf aansluiten, daar komt KPN dan weer voor en de modem is van Vodafoon.
Ik heb deze afgesloten bij KPN. En tot nu toe wel tevreden, iets duurder maar wel betere service.

Ik woon trouwens zelf ook in de randstad en kan nou niet zeggen dat het mobiele netwerk nou altijd even stabiel is. 1 van mijn werknemers heeft nog een abb. bij vodafoon en deze vaak een snellere verbinding dan ik.
Oude opgezegd wegens overgang van particulier naar zakelijk met daarbij dus 3 aansluitingen (na 29jan).. dan vervalt het oude - aldus het winkelpersoneel.

Heb zelf ook zo nu en dan wel wat issues met het netwerk maar dat heeft een budget ook heb ik van anderen kunnen zien/aanhoren

Aangezien @work gewoonweg niets te bieden heeft wat voordeel betreft is de migratie naar GO en die 1gb extra het enige wat mogelijk is (daar bedoel ik dan mee iets meer data en zo min mogelijk extra bijbetalen)

Jarenlang ook tevreden geweest met de prijs, maar met alle veranderingen is TMobile gewoonweg datgene kwijt wat ze altijd interessant maakte...

Reageer