Vraag

Gegevens aanpassen mobiel abonnement

• 15 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 769 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoi allemaal.

Vandaag is mijn mobiele abonnement van T-Mobile ingegaan. Nu heb ik ookal T-Mobile thuis. In de winkel is mij verteld dat ik klantenvoordeel aan kan vragen. Nu wil ik dit dus doen maar op een of andere manier zie ik geen adres gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. In mijn contract staat mijn adres overigens wel goed.

Nu wil ik dus mijn adres aanpassen, maar dan krijg ik de volgende melding:

“Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw.”

Ik heb dit via mijn telefoon en via de computer geprobeerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn gegevens aangepast (ook niet mijn emailadres).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hallo @Niicky 

Voor het wijzigen van je gegevens kun je het best een reactie achterlaten in Dit topic. Je zult sneller aan de beurt komen zo. Je kan ook wachten totdat een moderator hier reageerd maar dat duurt wat langer.

Hoi @Waqqas 

Bedankt voor je reactie, ik ga het proberen : )

Reputatie 6
Badge +4

Oke success 👍

Voor mobiel zou je eigenlijk je adres gegevens ook zelf kunnen wijzigen in MY T-mobile je kan het misschien via een andere browser proberen? Anders kijkt een Moderator daar wel even mee @Niicky 

@Waqqas  Ja ik ben dus ingelogd op My t-mobile en ik heb het geprobeerd via Chrome, Internet Explorer, Firefox en Edge maar niks werkt. Ook via de my t-mobile app op mijn telefoon niet. Ik wacht dus maar af. In ieder geval bedankt voor het meedenken. 

Reputatie 6
Badge +4

@Niicky  dat is prima!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Niicky 

Ik kijk graag met je mee! Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan controleer of het adres dat bij ons bekend is juist is. Ik hoor graag van je!

@Hajar  Ik heb je een privebericht gestuurd!

Reageer