Beantwoord

Go Unlimited en klantvoordeel maar nog steeds €30,-

• 8 februari 2020
  • 4 reacties
  • 707 Bekeken

Heb net mijn abonnement verhoogd naar Go unlimited. Omdat ik klant voordeel heb zou ik (volgens de sms) dan naar €25,- per maand gaan, echter staat in mijn subscription.. €30,- euro met klantvoordeel €2,50 en totaal bedrag op €27,50… dat is dus geen €25,- ?

Mis ik hier iets?

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 februari 2020, 14:26

Hey @ihop1983 

Voor klantvoordeel dien je 2 actieve abonnementen op jouw adres te hebben die beide zijn aangemeld voor klantvoordeel in hun eigen T-mobile accounts onder het kopje klantvoordeel.

Bij een unlimited krijg je nu €10 korting omdat unlimited nu €35 kost zonder klantvoordeel. Bij oudere prijsplannen hoor je dan ook gewoon €5 korting te krijgen zodat je €25 betaald.

Een Moderator kan wellicht voor je nakijken wat er precies aan de hand is.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey @ihop1983 

Voor klantvoordeel dien je 2 actieve abonnementen op jouw adres te hebben die beide zijn aangemeld voor klantvoordeel in hun eigen T-mobile accounts onder het kopje klantvoordeel.

Bij een unlimited krijg je nu €10 korting omdat unlimited nu €35 kost zonder klantvoordeel. Bij oudere prijsplannen hoor je dan ook gewoon €5 korting te krijgen zodat je €25 betaald.

Een Moderator kan wellicht voor je nakijken wat er precies aan de hand is.

Heb je thuis klantvoordeel of 2x mobiel?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ihop1983 

Geen zorgen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je €25  betaalt. Als je naar My T-Mobile gaat dan zie je dat bedrag ook terug staan om je €5 klantvoordeel korting krijgt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Dank je wel! In my t-mobile staat inmiddels idd €25,- bedankt voor het regelen!👍🏻👍🏻

Reageer