Samen met mijn man heb ik dit jaar mijn contract verlengt. Wij hebben allebei 5 gb en kregen 2 gb gratis erbij. Nu kijk ik in de t mobile app en staat bij mij wel 7 gb maar bij mijn man staat 5 gb.... Hoe kan dat?
Beste antwoord door Seccie
Hoi
Wat leuk om te lezen dat jullie je contract bij T-Mobile verlengd hebben.
Heb je je man ook uitgenodigd om gebruik te kunnen maken van T-Mobile klantvoordeel?
Voor de volledigheid voeg ik de instructies voor T-Mobile klantvoordeel bij dit bericht bij:
1. Je hebt 2 of meer abonnementen op 1 adres
Zorg voor twee of meer abonnementen op één adres. Dit kunnen mobiele abonnementen en/of een Thuis abonnement zijn.
Meld jouw abonnement aan voor Klantvoordeel. Een mobiel abonnement via deze pagina én je Thuis abonnement via My T-Mobile Thuis. Zodra je bent aangemeld zie je hier je Klantvoordeel overzicht.
Voeg nu andere abonnementen toe. Deze abonnementen krijgen een uitnodiging voor Klantvoordeel. Na het accepteren van de voorwaarden staan de abonnementen in je overzicht. Let op: pas als er minimaal 2 abonnementen helemaal zijn aangemeld krijgen de abonnementen voordeel.
Zodra de abonnementen zijn gecombineerd, krijgen de mobiele abonnementen automatisch klantvoordeel (Meer data en Meer korting). Je kunt dan de Thuis klantvoordelen (Meer snelheid en/of Meer TV keuze) zelf activeren in My T-Mobile Thuis.
Ik ga er voor nu even vanuit dat deze instructies je op weg helpen, maar mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het natuurlijk graag van je. Voor nu wens ik je alvast een prettige dag / avond.