Beantwoord

Het accepteren van klantvoordeel groepsverzoeken

• 7 januari 2019
  • 2 reacties
  • 1571 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb vorig jaar met de wetenschap dat ik over ging stappen naar T-mobile (Go Next abo), alvast het klantvoordeel aangezet op mijn bestaande T-mobile-Thuis account. Nu mijn mobiel abonnement is ingegaan heb ik ook daarop het klantvoordeel ingeschakeld.

Ik krijg daarop de melding: "Een ander T-Mobile abonnement op [MIJN ADRES] neemt al deel aan T-Mobile Klantvoordeel. Wij hebben de eigenaar van dit abonnement een bericht verstuurd. Hierin vragen wij of we jouw abonnement aan dit adres mogen koppelen. Nadat de eigenaar akkoord heeft gegeven, ga je automatisch deelnemen aan T-Mobile Klantvoordeel.". Uiteraard ben ik zelf de eigenaar, maar in het Thuis-account staat nog steeds "Je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan T-Mobile Klantvoordeel.". Momenteel heb ik dus geen mogelijkheid om dingen te accepteren of te weigeren.

Hoe kan ik er voor zorgen dat dit verwerkt raakt, zodat ik ook daadwerkelijk de andere abonnementen op mijn adres kan accepteren en toevoegen?

Gr. Sanne
icon

Beste antwoord door Piotr 10 januari 2019, 14:13

Hey @SanneBuurma,

Ik ga je helpen bij de activatie! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik het voor je uitzoeken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey @SanneBuurma,

Ik ga je helpen bij de activatie! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik het voor je uitzoeken.
Reputatie 2
Na het direct contect te hebben gehad met @Piotr heeft hij mijn probleem verder kenbaar gemaakt bij een interne groep. Na ongeveer 1 week was de mogelijkheid tot het activeren hersteld door de support groep. Ik heb toen de beide andere abo's geactiveerd en het klantvoordeel werd voor de mobiele abo's zichtbaar, voor de snelheid upgrade, moest ik dat nog wel zelf activeren, waarna het nog 1 week duurde voordat de snelheid ook daadwerkelijk actief was.

Rest mij nog de vraag, @Piotr hoe gaat dit nu allemaal verrekend worden? Aangezien ik de overstap gemaakt heb met het klantvoordeel in mind, maar daar was niet bij verteld dat het tot wel 2 weken kon duren voordat je alle voordelen zou kunnen benutten...

Gr Sanne

Reageer