Beantwoord

Ik heb vier dagen geleden gewacht en was niet geactiveerd...........


icon

Beste antwoord door Sander 27 november 2018, 09:32

Hoi @maheralkh

Allereerst wil ik je welkom heten op de Community en bij Thuis! Tof dat je gebruik maakt van Klantvoordeel. Dit zal ook zeker mogelijk zijn. Op dit moment duurt het koppelen van beide abonnementen iets langer dan gebruikelijk. We werken er hard aan om dit sneller te laten verlopen. Ik verwacht dat het snel opgelost is. Als je eind van de week nog eens inlogt, hoop ik dat je alle voordelen kunt inzetten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi,

Er is een storing. Wordt aan gewerkt, zelf hoef je niets te doen, even geduld...

Groet, Folkert
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @maheralkh

Allereerst wil ik je welkom heten op de Community en bij Thuis! Tof dat je gebruik maakt van Klantvoordeel. Dit zal ook zeker mogelijk zijn. Op dit moment duurt het koppelen van beide abonnementen iets langer dan gebruikelijk. We werken er hard aan om dit sneller te laten verlopen. Ik verwacht dat het snel opgelost is. Als je eind van de week nog eens inlogt, hoop ik dat je alle voordelen kunt inzetten!

Reageer