Beantwoord

Incorrect contract

• 1 december 2018
  • 3 reacties
  • 1515 Bekeken

Reputatie 2
Afgelopen vrijdag waren wij in de T-mobile shop in Den Haag en namen een sbonnement 7 Gb ipv 5 Gb, 2,50 euro korting en iPhone XR 64 Gb aangeschaft in de winkel.
Digitaal handtekening gezet, contract is toegestuurd, zonder onze handtekeningen met andere gegevens dan waarvoor wij hebben getekend, namelijk geen 15,50 euro per maand, maar 18 euro, geen 7 Gb maar 5 Gb. Zonder handetekening. Wij ontvangen graag ons correcte contract met onze handtekening.
icon

Beste antwoord door Seccie 1 december 2018, 21:12

Hoi @sim287,

Als ik zo je vraag lees, dan krijg ik het idee dat de winkel er vanuit is gegaan dat je T-mobile klantvoordeel gaat activeren.

Wat klantvoordeel is, en hoe het werkt kun je hier vinden: T-mobile klantvoordeel

Weet je zo voldoende? Of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Heel graag gedaan @sim287 !
Reputatie 2
Wat goed zeg @Seccie ! Het is gelukt, maar dit is ons helemaal niet verteld...al was het een heel goede medewerker....zeker vergeten. Nogmaals dank!
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @sim287,

Als ik zo je vraag lees, dan krijg ik het idee dat de winkel er vanuit is gegaan dat je T-mobile klantvoordeel gaat activeren.

Wat klantvoordeel is, en hoe het werkt kun je hier vinden: T-mobile klantvoordeel

Weet je zo voldoende? Of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Reageer