Sticky

[info] Problemen met Klantvoordeel


Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11439 reacties

Er is een aantal klanten die momenteel problemen ervaren met Klantvoordeel. Wij zijn met man en macht bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Houd de Klantvoordeelpagina en dit topic in de gaten, omdat we daar zullen aangeven wanneer het weer werkt.


Geen zorgen, wij lossen dit voor je op. Je hoeft hier zelf niets voor te doen!


Voor wat betreft het Klantvoordeel op T-Mobile Thuis (TV-voucher en speedupgrade): deze zullen pas beschikbaar worden als het Klantvoordeel geactiveerd is. Excuus voor de vertraging.

Ervaar jij problemen met Klantvoordeel? Laat in dit topic weten waar jij tegenaan loopt, dan kunnen we dit ook doorzetten naar onze technische specialisten!

260 reacties

Waar ik tegenaanloop is het volgende:
ik ontvang een email dat mijn klankvoordeel eindigt vanwege een wijziging in mijn abonnement (ik heb niks gewijzigd)
vervolgend tracht ik dit aan te passen op de website. Ik krijg de melding dat zowel mijn mobiel als thuis abonnement zijn aangemeld, maar in het overzicht 'bekijk uw voordeel' staat niets, en kom ik weer terug in het scherm dat ik mijn gegevens op moet geven. ook ontvang ik geen bevestiging.
Ik loop tegen het probleem aan dat ik geen klantvoordeel kan activeren op mijn nieuwe adres, maar dat het systeem steeds terugspringt naar mijn oude adres.
Tot nu toe gaat het steeds zo:

  • Ik verwijder mijn huidige aanmelding op mijn oude adres (overigens in januari al gedaan toen ik ging verhuizen, maar vooruit)
  • Ik meld me opnieuw aan met mijn nieuwe adres
  • Ik ontvang netjes een mail dat mijn aanmelding gelukt is
  • Vervolgens staat op mijn Klantvoordeel pagina dat het voordeel is ingeschakeld op mijn oude adres.
Op zich niet zo erg, maar inmiddels woon ik daar al enkele maanden niet meer, en was ik in de veronderstelling dat alles inmiddels al netjes was omgezet gezien ik deze stappen bij mijn verhuizing al heb doorgevoerd.
Reputatie 7
Badge +20
@martijndelahaye1 @Sander.V Bedankt voor het doorgeven! Ik heb direct cases voor jullie aangemaakt zodat onze technische specialisten dit verder kunnen oppakken. Excuses voor het ongemak en hopelijk wordt het snel opgelost!
Dit is mijn probleem. Als ik in T-Mobile Thuis naar klantvoordeel ga, staan daar twee abonnementen zoals het hoort, mijn T-Mobile Thuis abonnement en mijn mobiele abonnement. Bij het mobiele abonnement staat de korting aangegeven zoals het hoort, namelijk 2,50 korting en 500 MB erbij.
Echter bij T-Mobile Thuis staat er bij 'Geen Voordeel'. Als ik vervolgens klik op 'Klantvoordeel inzetten' krijg ik een scherm waar het volgende op staat.

" Beste (naam),
Je bent op je adres aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel. Je hebt nu je T-Mobile Thuis abonnement in T-Mobile Klantvoordeel nog niet met de juiste T-Mobile mobiele abonnementen gecombineerd, waardoor je nog geen gebruik kunt maken van de voordelen. Stuur je huisgenoten met een T-Mobile mobiel abonnement op jouw adres een uitnodiging en profiteer van T-Mobile Klantvoordeel. "

Dit klopt dus niet, de twee zijn wel gecombineerd. Ik heb hier ook al over gebeld en gechat en ook hier wordt gezegd dat er gewoon voordeel hoort te staan bij T-Mobile Thuis.
Inmiddels contact gehad met Gioia via Twitter en een screenshot gestuurd. Hopelijk wordt dit snel verholpen.
Ik loop tegen het volgende aan:

T-mobile klantvoordeel werkt maar er wordt geen voordeel toegekend.
T-mobile thuis en mobiele abonnementen zijn gekoppeld en staan ook vermeld op mijn klant pagina. Volgens de voorwaarden kom ik in aanmerking voor klantvoordeel alleen wordt dit niet weergegeven en kan ik bv niet gratis mijn internetsnelheid verhogen.
Als ik verder klik dan zegt de site:

" Beste (naam),
Je bent op je adres aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel. Je hebt nu je T-Mobile Thuis abonnement in T-Mobile Klantvoordeel nog niet met de juiste T-Mobile mobiele abonnementen gecombineerd, waardoor je nog geen gebruik kunt maken van de voordelen. Stuur je huisgenoten met een T-Mobile mobiel abonnement op jouw adres een uitnodiging en profiteer van T-Mobile Klantvoordeel. "

Alles is al wel gecombineerd....Maar het voordeel wordt niet toegekend
Reputatie 7
Badge +20
@postbezorger @andreklaster @Davy2010 Ook jullie bedankt voor het doorgeven! Ik heb ook voor jullie cases aangemaakt. Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor jullie allemaal!
Reputatie 1
Ik loop er tegenaan dat de verwerking van het klantvoordeel van T-Mobile Thuis blijft hangen bij stap 2. Dit is al zo sinds vorige week maandag 20 mei, de ingangsdatum van mijn abonnement en de dag waarop ik alles thuis had aangesloten. Zojuist heb ik ingelogd bij My T-Mobile Thuis en mijn klantvoordeelpagina ziet er nog steeds zo uit:

Hier hetzelfde probleem als Davy 2010. Sinds gistermiddag ben ik nieuwe klant bij T-mobile thuis (en nieuw op de community). Wij hadden al 2 mobiele T-Mobile abonnementen afgesloten na 29 januari 2018. Op de mobiele abonnementen hadden wij al klantvoordeel en nu is daar T-mobile thuis bijgekomen waar we "Meer Snelheid" en "Meer TV" zouden kunnen krijgen.

Ik kan hier wel op de knop Klantvoordeel inzetten drukken maar dan krijg ik dezelfde melding als Davy2010 dat ik huisgenoten moet uitnodigen.

------------------------------------------

Thuis voordeel


Beste Dennis XXXXX

Je bent op je adres aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel. Je hebt nu je T-Mobile Thuis abonnement in T-Mobile Klantvoordeel nog niet met de juiste T-Mobile mobiele abonnementen gecombineerd, waardoor je nog geen gebruik kunt maken van de voordelen. Stuur je huisgenoten met een T-Mobile mobiel abonnement op jouw adres een uitnodiging en profiteer van T-Mobile Klantvoordeel

Meer TV keuze
Meer snelheid

Mogelijk dat het komt doordat ik nieuwe klant ben bij T-mobile thuis maar zou graag een oplossing zien.

Ik houd het topic iig even in de gaten.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Ed520 @Styroflex,

Thanks voor de meldingen, ik ga het doorzetten! We houden jullie hier in dit topic op de hoogte van de ontwikkelingen.

@Styroflex, zou jij mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik ook voor jou een case aanmaken voor de techneuten.
Goedemiddag
ik ervaar deze storing als ik mij aanmeld
mvg Dennis

Hello, I am facing the same problem with my customer benefits page! I also received an e-mail from T-Mobile saying that my address was changed and consequently I've lost home benefits. But I did not change anything in my address and if I go inside my setting pages the address still the same.

Other thing I noticed is that the second mobile phone previously included in the customer benefits was deleted from there.

Reputatie 7
Badge +20
@Dennis75 ; Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan maak ik een case voor je!

@A_Caetano Thanks for letting us know! I created a case and our technical specialist will provide you with a solution soon!
Ik heb hetzelfde probleem als postbezorger en eigenlijk alle anderen hierboven. Ook ik heb onverwachts een mail gekregen dat het klantvoordeel is beëindigd terwijl er geen wijzigingen zijn geweest. Wij hebben sinds 17 mei T-mobile Thuis en al jaren 2 mobiele abonnementen op hetzelfde adres. Daar is niets aan veranderd. Ik heb al twee keer met de klantenservice gebeld maar daar wordt eigenlijk alleen aangegeven dat ik het zelf in de gaten moet houden en ik het voordeel zelf weer moet toevoegen als dat lukt. Ik vind dat wel een beetje raar. Los het gewoon op en pas het aan. We zijn nog geen twee weken geleden overgestapt en er zijn nu al problemen... Dat beloofd nog wat.
Reputatie 7
Badge +20
@BrendaMc Ik wil voor jou ook graag een case aanmaken zodat onze technische specialisten dit verder kunnen onderzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan zet ik het door!
Goedenavond,

ik ervaar hetzelfde probleem.

”Beste Jordi ******,
Je bent op je adres aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel. Je hebt nu je T-Mobile Thuis abonnement in T-Mobile Klantvoordeel nog niet met de juiste T-Mobile mobiele abonnementen gecombineerd, waardoor je nog geen gebruik kunt maken van de voordelen. Stuur je huisgenoten met een T-Mobile mobiel abonnement op jouw adres een uitnodiging en profiteer van T-Mobile Klantvoordeel”

Bij mijn mobiele abonnement werkt het wel, daar heb ik de korting en de extra mb’s.

Gr,
Jordi
Ik loop tegen het volgende aan. Alles ingevuld en nadat ik op “Bekijk je voordeel” druk krijg ik een foutmelding. Zie screenshots.

Ik heb mijn nummer per 20 mei laten portieren van de zaak naar privé. Ik wilde een abonnement afsluiten van 5gb en onbeperkt bellen
de medewerker bij de tmobile shop in Zoetermeer zag echter dat dit het vijfde abonnement is op mijn adres en stelde voor om vier abonnementen om te zetten naar unlimited met iedereen 12,50 korting
dit lukt nu niet waardoor ik 32,50 betaal i.p.v. 20,- voor unlimited data

ik probeer dagelijks klantenvoordeel toe te voegen maar dit gebeurd niet
mijn partner probeert mij toe te voegen maar ik ontvang geen sms

inmiddels de factuur al ontvangen met 12,50 te veel en over een maand weer

hoe wordt dit gecompenseerd en wanneer verwachten jullie dat de storing klaar is
Hoi,

Mijn probleem is dat mijn klantvoordeel aanvraag als sinds 21 mei op word verwerkt blijft hangen.

Gr,
Koen
Hallo

wij hebben na 1 week elke dag uitproberen gisteren klantvoordeel voor beide abonnementen aangemeld. Ze staan beide onder klantvoordeel.

maar bij het 4 g abonnement hoort 2,50 euro korting te staan als voordeelbundel en dat staat er niet. Bij beide abonnementen staat geen voordeel. Terwijl op het recente 4 g thuis tablet abonnement korting hoort te staan het is een A abonnement en het belabonnement is een C abonnement.
nog steeds niet goed geregeld hoewel ze nu wel beide Ijn aangemeld.
Mijn man heeft sinds gisteren ook een mobiel abonnement bij jullie.
Ik heb de uitnodiging verstuurd om hem toe te voegen bij ons klantvoordeel maar hij heeft nog steeds geen sms gehad om te bevestigen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

bedankt voor alle reacties en zoals ook bij eerdere berichten maak ik voor jullie een case aan. Er lijkt al wat vooruitgang te worden gemaakt met de oplossing, dus laten we hopen dat het snel is gefixt! We zorgen in ieder geval dat alles netjes wordt rechtgezet en op wordt gepakt, geen zorgen!

Voor nu een fijne avond en we laten het in dit topic weten als er iets te melden is!

@Jordi14 & @Grr45, zouden jullie me de 06- of 097-nummer kunnen sturen van de mobiele aansluiting, via een privébericht? Daarnaast heb ik ook het volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan ik dit ook voor jullie doorzetten!

@marjanmee, bij jou zie ik wel voordeel toegevoegd, dus met de SMS lijkt het toch goed te gaan. Klopt dat? Ook dat is natuurlijk handig om te weten voor onze technische collega's!
Hoi,

Bij mij en onze zoon is het wel toegevoegd maar bij mijn man nog steeds niet helaas.
Hallo,

Het lukt niet om bij t-mobile thuis een 06 nummer in te voeren bij de "+". Hij zegt dan dat er een fout op de pagina is. Ook bij het mobiele abonnement kun je niet aanmelden bij klantvoordeel. 2 vinkjes zetten en dan bevestigen, maar na een paar "tandwieltjes" gebeurt er verder niets.

Groet,
Mark Steneker
Hallo,

Bij ons nieuw T-mobile Thuis abonnement hebben we ons aangemeld voor Klantvoordeel. Maar deze staat bij ons nog steeds op "Nog even geduld..."
Wanneer wordt deze aanmelding verwerkt?
Want daarom hebben we een overstap naar T-Mobile Thuis gemaakt!

Via de telefoon-app (T-mobile Mobiel) is het klantvoordeel (bij 2 telefoonabo) niet meer te zien, terwijl we dit wel al veel langer hadden. Het wordt wel nog toegepast.
Bij het ophalen van de Klantvoordeel via menu wordt nu het aanmeldscherm weergegeven, met daarin twee opties die je aan kunt vinken ("accepteren van aanvullende voorwaarden" en "toestemming") en een bevestigingsknop.

Daarnaast nog een ander probleem; het lukt niet meer om via de website in te loggen bij T-Mobile Mobiel, safari gaat niet naar de inlogpagina.
*via googlechrome werkt het inloggen wel, zojuist geprobeerd.

gr. Jeroen

Reageer