Sticky

[info] Problemen met Klantvoordeel

Toon eerste reactie

260 reacties

Goedenavond,

Ik heb een probleem met het koppelen van mijn mobiele abonnement en mijn thuis abonnement. Het klantvoordeel voor m'n thuis abo werkt al maar het klantvoordeel voor mn Go abo kan ik niet activeren. Ik heb het al geprobeerd in de my t-mobile app en op de site maar ik kan nergens mijn thuis abo toevoegen.

Vriendelijke groet,

Jeffrey During
Zeg T-Mobile! We zijn alweer bijna een week verder. Is het niet eens tijd voor een update? Kennelijk weinig prioriteit dit probleem....jammer dat jullie zo met je klanten omgaan.
Ik heb nu al enkele dagen T-Mobile thuis, gecombineerd met een T-Mobile mobiel abonnement. Bij het aanvragen van klantenvoordeel in My T-Mobile thuis, blijft de aanvraag hangen op stap 2 (je aanvraag wordt verwerkt). Stap 3 wordt hier niet bereikt. Dus nog geen klantenvoordeel. Gezien het aantal reacties binnen dit topic verwacht ik dat dit lang kan duren als ik niet tijdig aan de bel trek. Ik hoop dat dit snel geregeld is en ik geen spijt krijg van mijn overstap
Ik heb nu al een aantal dagen T-Mobile thuis en mobiel. Ik kan echter van mijn mobiel abonnement het klantenvoordeel niet activeren. Ik hoop dat dit snel opgelost gaat worden, aangezien de korting pas in gaat na het activeren.
Ondanks wij 7,50 klantvoordeel op het kiezen van paketten hebben gekregen kunnen deze niet meer als dusdanig gekozen worden. Wel is voor het kidspaket op de 1ste factuur 3,75 berekend.
30 mei 2019 verlengd. Inmiddels 2 weken verder en nog steeds als enige "geen voordeel" in mijn klantvoordeel groep
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

We lezen alles mee en geven ook al jullie feedback door. Geloof ons dat we met man en macht bezig zijn om dit op te lossen! We hopen jullie snel van een inhoudelijke update te voorzien. Zodra we meer weten, laten we het jullie weten!
We zijn weer een week verder en nog steeds geen oplossing. Heb inmiddels nogmaals met de klantenservice contact gehad maar zij komen ook niet verder dan “we zijn er mee bezig”. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat een organisatie als T-mobile een dergelijk IT probleem met het activeren van iets waar ze klanten mee binnenhalen, niet binnen een week kan oplossen. Zelfs niet in 3 weken (voor sommige mensen wellicht nog langer?) kan oplossen. Al was het maar met een work-around voor de klanten die actief aangeven dat ze een probleem hebben. Communicatie hierover blijft daarnaast zeer sumier, wat ook niet helpt (leg gewoon uit wat er mis gaat en waarom dat zo lang moet duren). Echt zeer telleurstellende start dit.
Reputatie 7
Badge +18
Vanochtend succesvol klantvoordeel geactiveerd voor twee mobiele abonnementen. Gisteren lukte het nog niet. Het komt dus wel goed.
En dan straks weer teveel betalen voor ons zeker, de mobiel van de vrouw staat nog steeds op geen voordeel, thuis krijg ik wel voordeel, als dat dan maar niet teruggedraaid word, en mijn mobiel staan mijn N.A.W. gegevens nog niet in en is niet aan te melden.
En nog erger, ik ben ineens Mevrouw Doornekamp, ik kan toch echt nog steeds staand plassen en ook richten, en nee er ook staat geen ombouw procedure gepland, heb al genoeg vrouwelijke trekjes.😁😁
T-Mobile Thuis inmiddels de klantenkorting kunnen activeren, alleen mobiel unlimited nog steeds 2,50 korting ipv 6,50.

De klantenkorting pagina wilt trouwens niet laden bij T-Mobile Thuis en ververst daarna weer opnieuw en opnieuw. Ook de mobiele app heeft storing. Nog steeds even afwachten dus tot dat alles weer normaal werkt en op de beloofde compensaties.
Hoi,

ik heb mijn abonnement verlengd. Met 2GB extra internet en €2,50 korting. Dit wordt niet weggegeven bij mijn abonnement, maar er staan wel twee t-mobile abonnementen op mijn adres. Kunnen jullie dit oplossen?
mvg,
Sabine van den Oever
Sinds 27 mei t mobile thuis en internet genomen naast mijn mobiele abbonnement. En sinds die tijd ook al het klantvoordeel niet kunnen gebruiken, dat daar 3 weken over gedaan moet worden is een slechte zaak.
Zeker voor nieuwe klanten een grote twijfel of ze wel de goede keus hebben gemaakt met de overstap.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal,

Allereerst nogmaals bedankt voor jullie geduld. Bij deze de laatste update die ik jullie kan geven.

We ontvangen op het moment weer positieve berichten met betrekking tot Klantvoordeel. Voor ons is er natuurlijk nog werk aan de winkel, omdat het nog niet volledig is opgelost. Daar werken we dan ook nog steeds hard aan.

Sommige klanten kunnen een factuur ontvangen zonder de correcte korting. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om dit op te lossen. Als je in een Klantvoordeel groep zit, maar niet de correcte korting krijgt, zullen we deze alsnog toekennen nadat het probleem is opgelost.

Zodra we weer een update hebben, plaatsen we die uiteraard meteen in dit topic!
Ik heb net mijn twee abo’s kunnen koppelen maar vooralsnog geen voordeel. Beide abos zijn van na 29 januari 2018.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi,

ik heb mijn abonnement verlengd. Met 2GB extra internet en €2,50 korting. Dit wordt niet weggegeven bij mijn abonnement, maar er staan wel twee t-mobile abonnementen op mijn adres. Kunnen jullie dit oplossen?
mvg,
Sabine van den Oever

Hoi Sabine,

Je moet dit zelf voor beide abonnementen in Mijn T-Mobile activeren.

Groet, Folkert
Nieuwe klant en ook al 2 weken last van de problemen
Hier ook nog geen mogelijkheid klantvoordeel te activeren vanuit het mobiele abonnement.
De website geeft aan dat er nog steeds een storing is.

De activatie van klantvoordeel thuis is wel in behandeling
Bij mij is het gelukt door me eerst af te melden (prullenbakje) en vervolgens weer aan te melden voor klantvoordeel.
Voordelen staan er nu wel netjes onder vermeld.
Inmiddels 3 weken onderweg als nieuwe thuis klant, klantvoordeel op het thuis-abonnement is inmiddels een aantal dagen actief. Enig idee wanneer het klantvoordeel op mijn mobiele nummer actief wordt?
Bij t-mobile thuis werkt de korting nu wel maar bij mijn mobiele abonnement werkt het nog niet terwijl ik dit abonnement al veel langer heb als t-mobile thuis. Wel heel apart ze staan wel allebei goed ingesteld op hetzelfde adres. Alsof jullie systeem het niet herkend.

Heb inmiddels ook mijn eerst facturen gekregen waarbij de korting niet bijstaat word dit nog gecompenseerd. (misschien valt deze vraag zo beter op want hier word nooit antwoord op gegeven)
Reputatie 7
Badge +18
Beste @kvh_psv ,

Als je bovenstaande reactie van moderator Jaimy goed leest zie je dat ze o.a. schrijft:

Als je in een Klantvoordeel groep zit, maar niet de correcte korting krijgt, zullen we deze alsnog toekennen nadat het probleem is opgelost.
Aangezien ik geen reactie krijg, ik een vaag antwoord (in de ogen van t-mobile was het opgelost terwijl dit niet het geval is) kreeg op een mail waar ik dit probleem ook heb voorgelegd, stuur ik nogmaals mijn verhaal.
Ik ben al tijden trouwe klant van t-mobile, ik heb naast mijn mobiele abb ook een thuis abb. En alles ging goed totdat ik deze maand ben verhuisd. Het adres van mijn mobiele abb is gewijzigd, het adres van mijn t-mobile thuis is gewijzigd (een monteur heeft zelfs hier op het nieuwe adres alles aangesloten) MAAR en nu wordt het blijkbaar erg ingewikkeld, het oude adres staat nog vermeld als ik op KLANTENVOORDEEL klik en dan kan ik logischerwijs mijn mobiele abb niet toevoegen! Nu heb ik een ander abb van mijn partner maar op het oude adres laten staan zodat er nog 1 iemand voordeel heeft, echter mis ik nu het financiële voordeel maar helemaal de extra gb die ik kreeg! Hoe kan dit nu worden opgelost? Moet ik weer bellen en na een wachttijd horen dat jullie ermee bezig zijn? Op de mail reageren die de medewerker van t-mobile stuurde mij dat het opgelost is krijg ik ook al geen antwoord op? Graag hoor ik nu wat ik moet doen!
Het lijkt alleen maar erger te worden nu kan ik via t-mobile thuis niet eens meer op de klantvoordeel pagina komen hij blijft maar laden.
Dan heb je kans dat het klantvoordeel toch gaat werken, als je bij abonnement de extra zenderpakketten opzoekt heb je daar, als klantvoordeel aan staat, een regel staan of je het 7.50 tegoed wilt inzetten, dit staat ook bij de extra internetsnelheid als het tenminste geactiveerd is.
Ik heb ook nog steeds die pagina die in een soort bootloop komt, steeds maar herladen, heeft zelfs een hele avond staan herladen.

Reageer