Sticky Beantwoord

[info] Problemen met Klantvoordeel

Toon eerste reactie

586 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo, ik kreeg net de rekening van T-Mobile Thuis van juli, maar de € 2,50 korting van interactieve TV abonnement Mobielvoordeel staat er niet meer bij!?
Hi,

Ik kan mijn klantvoordeel niet activeren omdat mijn adresgegevens onder het tabblad 'Klantvoordeel' nog niet zijn gewijzigd. Onder 'Mijn gegevens' staat al wel mijn juiste adres.

Kan dit veranderd worden zodat ik de kortingen en extra's van het klantvoordeel programma niet misloop? Op mijn mobiele abbonement heb ik nu al 2 euro te veel betaald. Dit is niet veel maar zou dit toch graag terug zijn op een volgend factuur.

Groet Menno
ik heb wel klantvoordeel op t-mobile thuis maar nog niet op mijn mobiele abonnement. Dit is verlengd op 14 juni. Beide abonnementen uiteraard op hetzelfde adres. Op de klantvoordeel pagina staat nog steeds dat er storing is en dat er hard wordt gewerkt. Hoe geloofwaardig is dat nu nog na een maand?
wanneer wordt dit nu eindelijk gerepareerd?
nou hier ook problemen, vorige maand na het verlengen van mn telefoon een mail dat mijn klantvoordeel stopt.
daarna een mail gehad dat ze een foutje hadden gemaakt.
en nu een rekening die flink tegenvalt want mn korting en gratis eredivisie zijn er niet bij.
na contact op te hebben genomen moet ik gewoon betalen en word het op een of andere manier gecompenseerd...

nou lekker zeg ☹️
Bij mij ververst de pagina continu, waardoor ik het voordeel niet kan activeren.
Heb maar weer eens contact gezocht met de klantenservice over de misgelopen korting.

Alleen het antwoord baart me een beetje zorgen.

Ze zijn aan het uitzoeken hoe en of we de klanten kunnen compenseren voor de misgelopen korting.

Lijkt me niet zo heel moeilijk toch gewoon geld terugstorten op de rekening waar je het ook van int iedere maand. Zal me niks verbazen als we niks krijgen.

Ik heb jullie inmiddels vijf keer een persoonlijk bericht verzonden en meerdere generieke reacties gegeven maar een antwoord of reactie ontvang ik niet. Nog steeds betalen we ruim 40,- te veel zonder uitzicht op een oplossing om het bedrag te retourneren
wie moet ik aanschrijven en welke actie moet ik uitvoeren om eea wel voor elkaar te krijgen

Communicatie is alles in dit proces zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Nog steeds kan ik mijn 2e 06 nummer niet toevoegen aan het voordeel iedere keer nog steeds dezelfde foutmelding en profiteren we nog steeds niet van het klantvoordeel duurt nu wel lang

Staat toch dat je niks hoeft te doen, alles word automatisch opgelost.
Of dat ooit gaat lukken met deze snelheid die ze aan de dag leggen betwijfel ik, mijn baard hangt ondertussen op navel hoogte.😁😁
Ook bij mij klopt klantvoordeel al enkele maanden niet,
Enig idee hoe lang het nog duurt voor deze storing volledig is verholpen.

Mvg Kees
Ik heb het even terug gezocht maar ik ben 21 mei aangesloten op T-Mobile Thuis. (mobiel abonnement had ik al). 23 mei voor het eerst melding gemaakt dat ik geen klantvoordeel kon zien in mijn account. Antwoord was toen dat alles goed stond alleen dat dit niet zichtbaar was in my tmobile omdat dat wat kuren zou hebben. (klantvoordeel mbt mobiel is wel werkend, data en 2,50 korting).

Op 27 mei nog maar eens navraag gedaan omdat ik nog steeds niks zag veranderen voor klantvoordeel mbt T-Mobile Thuis. Als antwoord kreeg ik toen de verwijzing naar dit topic om dit in de gaten te houden.

Dat is nu dus iets van 1,5 maand geleden. In die tijd ben ik als klant nooit geïnformeerd over de storing, duur of eventuele oplossing. Nu las ik op dit topic elf dagen geleden dat binnen twee weken alles voor elkaar zou zijn. Tenminste dat was de verwachting. Hieruit komt dan ook mijn verwachting dat het nu binnen drie dagen voor elkaar zal zijn.

Ik zet dit bericht er ook niet neer om negatief te doen maar gewoon de situatie te beschrijven zoals het is.
Tot nu toe is mijn ervaring in de eerste twee maanden niet echt denderend te noemen, mede door gewoon een gebrek aan open communicatie hierin.
De klant moet zelf maar uitzoeken wat er aan de hand is en afwachten op een oplossing.
Dit lijkt me zeker niet gewenst voor een bedrijf als T-Mobile. Het komt nu een beetje over als klanten aan de lijn houden.

Maar goed misschien komt het binnen drie dagen dan alsnog allemaal goed. Ik wacht vol verwachting....
Reputatie 1
En we zijn weer een week verder zonder oplossing! 😡7 weken inmiddels. Way the go T-mobile!

Ik kreeg nog een mail dat er woensdag 16 en vrijdag 18 juli weer werkzaamheden zijn bij T-mobile thuis. Aangezien die data's niet eens bestaan (het is dinsdag 16 en donderdag 18 juli vermoed ik) heb ik ook nu weer weinig vertrouwen in dat er iets aan de situatie gaat veranderen.

Kom op T-mobile, zorg nou gewoon eens dat het wordt opgelost.
Reputatie 1
@David

Bijna 2 weken verder die door jou/jullie beloofd werden en nog steeds geen bericht van jullie!? De overstap naar een andere provider komt zo steeds dichterbij......

Wordt kennelijk nog steeds toegevoegd aan het Klantvoordeel. Hopelijk snel een goed en acceptabel antwoord.
Overstappen is zo gebeurd, en de 'overstap boete' gaat dan echt niet betaald worden. Zie dat dan maar als compensatie.

21 mei zijn al bijna 2 maanden geleden. En een complexe storing okee, maar dit is niet mijn eerste keer contact. Maar vanuit jullie wordt ook niet echt contact opgenomen.

Triest.....
Ik kreeg net bericht dat de storing is opgelost. In de app staat nu inderdaad €6,50 korting.
Reputatie 4
Badge +3
Ik snap er helemaal niks meer van! Krijg net weer twee mailtje met de volgende melding, maar dat wil ik helemaal niet!

We geven je extra voordelen! T-Mobile Thuis is aangemeld voor Klantvoordeel

Beste heer ....,

Je T-Mobile Thuis abonnement is/was aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel op jouw adres. Hierdoor ontving je extra voordelen. Helaas zijn deze extra voordelen komen te vervallen.

Waarom vervallen de extra voordelen?
Dit kan verschillende redenen hebben:
  • Misschien ben je verhuisd en is daarom het adres van je T-Mobile mobiel en T-Mobile Thuis abonnement niet meer hetzelfde
  • Misschien zijn er mobiele abonnement(en) opgezegd of verwijderd uit T-Mobile Klantvoordeel
  • Misschien heb je zelf je T-Mobile Thuis abonnement afgemeld
Wat kun je doen?
  • Via My T-Mobile Thuis kun je bekijken welke abonnementen nu zijn aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel op je adres of meld je je T-Mobile Thuis abonnement eenvoudig weer aan voor T-Mobile Klantvoordeel.
  • Vanaf nu betaal je de reguliere prijs voor je internetsnelheid. Wil je niet extra betalen? Activeer dan zelf een lagere internetsnelheid via My T-Mobile Thuis.
  • Had jij € 7,50 tegoed voor TV-pakketten? Dan betaal je vanaf nu de reguliere prijs voor je extra TV-pakket(ten). Wil je niet extra betalen? Zet dan eenvoudig je extra pakket(ten) uit via My T-Mobile Thuis.
Heb je nog vragen?
Kijk voor de voorwaarden op t-mobile.nl/voordeel. We hebben ook veel antwoorden al voor je online gezet op t-mobile.nl/thuis/klantenservice. Of stel je vraag op ons forum.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis
Beste TMobile, wanneer lossen jullie het probleem klantvoordeel op? Graag antwoord!!!
Hier blijft de klantvoordeel-pagina ook oneindig refreshen. Twee weken na de laatste communicatie is het weer eens tijd voor een update, T-Mobile!!

Ook wordt het tijd om eens wat daadkracht toe te passen en klanten te bieden wat jullie beloofd hebben. Desnoods upgraden jullie nu iedereen los van het klantvoordeel en crediteren jullie tegelijkertijd de extra kosten. Zo'n investering van tijd en moeite hoort erbij indien je klanten zo tekort doet!

Zoals het er nu uitziet zijn jullie volgende week al 2 maanden met dit probleem aan de slag. Het begint een misleidende en nalatige situatie te worden.
Jemig man. Ik denk nu gebeurd er wat. 2 weken verder nog niks verandert. Personeel tekort? Als bedrijf moet je wel de kans krijgen om het ook te lossen dat is logisch. Maar dit is echt te lang. Heb respect voor het geduld van de mensen die al veel langer wachten. Dit is echt diep droevig. Misschien wat media aandacht ervoor zal helpen een porretje te geven? Negatieve publiciteit en problemen zorgde ervoor dat Upc een naamsverandering nodig vond. Werkt er iemand bij de 1 van de kranten hier op tmobile forum? 😂
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag allemaal,

In de vorige update werd het al aangegeven, maar iedere dag worden de Klantvoordelen weer voor klanten gecorrigeerd, zodat uiteindelijk iedereen krijgt waar hij/zij recht op heeft. Aangezien dit om verschillende en grote groepen gaat is het niet mogelijk om dit allemaal in 1 dag op te lossen en gaat er wat tijd overheen. Weet in ieder geval dat de problemen voor duizenden klanten per dag worden opgelost, dus we zitten nooit stil!

Op dit moment is het probleem met het aanmelden van het Klantvoordeel ook opgelost, dus het moet nu gewoon goed gaan bij het aanmelden via My T-Mobile om zo in aanmerking te komen voor de voordelen die bij jouw huishouden en abonnement horen.

Het is wel handig om te weten dat wanneer je voordelen zijn aangepast en je een sms hebt ontvangen daarover dat de gecorrigeerde voordelen misschien nog niet direct op je huidige of eerstvolgende factuur te zien zijn. Dit wordt dan meegenomen op de factuur van de maand erna. Daarnaast kijken wij ook nog naar de compensatie voor de periode waarin je geen of onjuiste voordelen kreeg. Dit zal enige tijd in beslag nemen maar komen we zeker nog op terug.

We hopen dat we alles voor iedereen zeer spoedig hebben opgelost en zullen natuurlijk gelijk updaten wanneer we weer nieuws hebben!
Reputatie 3
bij mij is het wel hersteld alleen is er een factuur zonder kortingen (ander nummer)
Reputatie 1
Opgelost?

@David Bij mij blijft de Klantvoordeel pagina oneindig refreshen. Ik kan me dus niet aanmelden.
Ik heb jullie bericht netjes afgewacht, ik kreeg vanmorgen de sms dat jullie ermee aan de slag gaan, zojuist heb ik de sms ontvangen dat ik de korting van 2.50 krijg.

Jammer dat het een maand heeft geduurd, maar dat is soms zo met complexe IT systemen. Beter een goed geteste fix dan een haastige fix met weer andere bugs.

Voor mij is alles opgelost na jullie smsjes. Goed gedaan en in tegenstelling tot sommige vond ik de communicatie prima. Het had iets frequenter gemogen, gezien het geduld van iedereen niet gelijk is.
Reputatie 1
Sure!

@David Ik loop zelf ook tegen het probleem aan dat de klantvoordeel pagina in T-Mobile thuis oneindig wordt ververst. Wordt dit binnenkort ook opgelost?

Reageer