Sticky Beantwoord

[info] Problemen met Klantvoordeel



Toon eerste reactie

604 reacties

Hallo,
Ik krijg telkens een foutmelding als ik klantvoordeel wil instellen. Kunnen jullie dit ook voor mij z.s.m. oplossen?
Dank.

Reputatie 7
Badge +20
@X55T20

Zou je mij via een privébericht de gegevens kunnen sturen van het abonnement wat je wilt toevoegen aan T-Mobile Klantvoordeel? Dan kan ik kijken waar het precies verkeerd gaat!
zojuist verstuurd
@X55T20


Zou je mij via een privébericht de gegevens kunnen sturen van het abonnement wat je wilt toevoegen aan T-Mobile Klantvoordeel? Dan kan ik kijken waar het precies verkeerd gaat!

Al iets bekend over de status? Nog steeds storing. Heb ook al gebeld met klantservice. Deze geven aan dat het automatisch opgelost zal worden. Ben benieuwd of ook met terugwerkende kracht de vergoeding zal worden terugbetaald. In de algemene voorwaarden staat namelijk dat dat niet het geval is, maar dat is van toepassing als je je te laat aanmeld. Ik heb sinds het begin een storing gehad. Ik neem aan dat dat niet geldt als startdatum. Heel lastig. Ik moet het woord geloven van een medewerker van t-mobile....

Reageer