Sticky

[Instructie] Overstappen naar Klantvoordeel voor extra korting

Reputatie 3
Badge +2
  • T-Mobile Moderator
  • 510 reacties

Sinds 29 januari is premium onbeperkt mobiel internet nog toegankelijker voor Nederlandse huishoudens met het voordeelprogramma Klantvoordeel (ook wel "Alles onder 1 Dak" genoemd) van T-Mobile. Het geldt in principe alleen voor abonnementen die na 29 januari zijn afgesloten. Geen zorgen als je (nog) niet kunt verlengen. We hebben natuurlijk ook aan jou gedacht. Je kunt kosteloos overstappen naar het nieuwe Unlimited abonnement, gemakkelijk via My T-Mobile of de Klantenservice.

Hieronder volgt een instructie om je abonnement zelf over te zetten via jouw My T-Mobile.

Stap 1:

Ga naar https://www.t-mobile.nl/login om in te loggen in jouw My T-Mobile.

Stap 2

In het hoofdmenu van jouw My T-Mobile klik je links in het menu op ‘Klantvoordeel’ [1]. Vervolgens scroll je naar beneden [2].

Daar klik je op ‘Omzetten via My T-Mobile’. Er laadt een nieuwe pagina.

Stap 3

Als je naar beneden scrolt kun je als eerste je gewenste abonnementsvorm kiezen [1]. Daaronder zijn de nieuwe voorwaarden beschikbaar ter inzage. Onder [2] vink je aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden. Bij [3] vul je je e-mailadres in waar je de bevestiging op wilt ontvangen. Door op de groene knop ‘Verstuur’ te klikken [4] verstuur je je aanvraag.

Stap 4

Nadat je aanvraag succesvol is verstuurd zie je een bevestiging hiervan in je scherm. Ook wordt er dus een bevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat je in de vorige stap hebt opgegeven. Zodra de omzetting heeft plaatsgevonden ontvang je hier een bevestiging van. Deze e-mail wordt verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Gefeliciteerd! De aanvraag is succesvol gedaan. Binnen enkele dagen kun je gebruikmaken van de korting vanuit Klantvoordeel! Mocht het onverhoopt niet lukken, laat het dan vooral weten. We helpen je graag verder! Voor meer informatie over Klantvoordeel kun je terecht in dit algemene topic .

Nog vragen? Stel ze gerust!

15 reacties

Er wordt over extra korting gesproken zonder er bij te vermelden dat eigenlijk het abonnement zelf als een raket in prijs de lucht in gaat en er alleen maar sprake is van een merkbaar/financieel voelbare korting als je minimaal 3 mensen in je huis hetzelfde laat afnemen.
Reputatie 3
Badge +2
Hey Yaroon,

De focus ligt inderdaad op het huishouden en dit huishouden de Unlimited ervaring bieden. Vandaar dat de korting op het Go Unlimited NL + 10 GB EU abonnement (of de VS-variant) wel actief blijft. Bij Twee Unlimited abonnementen ontvang je al €6,50 korting! Voor de andere abonnementen (Basic, Next en Up) kan het zijn het effect anders is. Het gaat overigens wel om een mogelijkheid die we als extra service aanbieden, omdat we normaliter natuurlijk de contracttermijn dienen te honoreren. Op het moment dat je een Go Basic, Next of Up abonnement afsluit of daarmee verlengt ontvang je gewoon de op dat moment geldende korting. Als een overstap niet per se positiever uitpakt dan je huidige situatie kun je uiteraard je abonnement zo houden zoals dat nu is. Je ontvangt dan ook gewoon de korting vanuit T-Mobile Samen.

Hopelijk zorgt het zo voor meer achtergrond. Dit topic heeft overigens enkel als doel om de overstap stapsgewijs uit te leggen. Om het overzicht te bewaren wil ik je vragen om vragen die niet gerelateerd zijn aan problemen met het uitvoeren van de overstap zelf, te stellen in het algemene topic over Alles onder 1 Dak! Dank je wel alvast!

Voor nu een mooie dag!
Vind het erg vervelend dat jullie de verkeerde informatie geven over het totaalbedrag van je factuur na de korting.
Ik heb nu 4 nummers alles onder 1 dak met € 12.50 korting. Maar bij 1 abonnement is gezegd dat ik € 5,- meer zou betalen. Terwijl ik daarna pas zag dat ik € 16,- meer betaal ook al gaat de korting ervan af. Dat was dus niet de bedoeling dat ik meer zou betalen. Nu scheelt het niks met die kortingen.
Ik heb binnen een week gebeld om die ene nummer terug te zetten maar dat kon niet meer. Lijkt mij wel dat er 7 dgn bedenk tijd is. Erg jammer. Als ik 3 nummers had gedaan was ik veel voordeliger uit. Hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen . Mvg
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ergul,

Het is natuurlijk niet leuk als de prijs tegenvalt, ik kijk meteen met jou mee!

Ik zie in jouw profiel dat je een aantal abonnementen hebt toegevoegd aan Alles onder één dak. Bedoel je dat je één van jouw abonnementen hebt omgezet naar een Unlimited abonnement en dat nu die prijs tegenvalt? Het klopt dat die maandprijs hoger is dan bijvoorbeeld een abonnement met 1 GB of 5 GB. Het idee is juist om Unlimited abonnementen toegankelijk te maken voor het hele gezin! Ik zie dat je op dit moment drie Unlimited abonnementen hebt aangemeld en één Basic abonnement. Dat betekent dat de drie Unlimited abonnementen € 10,- korting ontvangen en het Basic abonnement € 2,50 korting. Om € 12,50 korting te ontvangen op elk abonnement, dien je vier Unlimited abonnementen aangemeld te hebben.

Uiteraard kun je ervoor kiezen om de abonnementen te wijzigen naar lagere bundels, dat kun je doen via My T-Mobile > Bundels aanpassen. Deze abonnementen zullen dan Mobiel Voordeel ontvangen (€ 2,50 korting) en deze hebben op zichzelf al lagere maandkosten. Het is dus even bekijken en berekenen wat daarin voor jou het handigst en voordeligst is!

Hopelijk heb ik je hiermee op weg geholpen! Mocht je nog meer willen weten, schakel dan gerust onze hulp in. We kijken graag met je mee om je ze goed mogelijk te adviseren. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag Ergul!
Ik had 4 nummers omgezet. 2 waren al unlimited wn 2 abo niet. Ze zeiden dat ik bij de 2 omgezette € 5,- meer zou betalen per abo. En dan zou je die € 12.50 per abo korting krijgen.
Nu betaal ik voor de ene € 16,- meer en die andere € 12,- meer. Hier is al de € 12.50 van af. Dus 4 abo met € 12.50 korting= € 50,- zou worden.
Betaal ik nu 16 + 12 = € 28 meer
En de samen korting van totaal € 20,- van de 4 abo s is ook weg. Dus dan hou ik niks over.
Daarna heb ik 1 abo basic gedaan. Maar dan als nog betaal ik voor die abo € 13 meer. Wil graag met oude abo terug.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Ergul,

Ik kijk graag wat ik voor je kan doen. Kun je mij een privébericht sturen met de 06-nummers, namen, geboortedata, adressen en laatste 5 cijfers van het rekeningnummer? Dan kan ik kijken wat er niet klopt. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Nou t mobile. Er wordt nog steeds niet gereageerd op mijn berichten. Zeer slecht.
Reputatie 6
Badge +13
Beste Ergul had je ook een privé bericht gestuurd naar Hajar?
Ja heb ik gedaan. Maar geen reactie.
Ze had wel 1 keer gereageerd waarop ik nog een bericht gestuurd heb. Waatna ze niet meer oo gereageerd heeft. Tenslotte is mijn probleem niet opgelost
Reputatie 7
Badge +17
Hi Ergul,

Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie. Ik zie je e-mail graag tegemoet!
Als ik wil overstappen naar alles onder 1 dak, dus de Go unlimited NL + 10 GB EU - 35 euro per maand, komen daar dan nog de kosten bij die je per maand moet betalen voor de telefoon? Dan zou het totaal veel hoger uitkomen... dit is me niet helemaal duidelijk. Ik heb nu GO 17.2

Groetjes, Raffie

Mijn zoon heeft nu een T-Mobile Basis Klantvoordeel 1 jaar sim only afgesloten, omdat we daarmee € 2,50 korting zouden kunnen krijgen dachten wij omdat we dan 2 t mobile abonnementen hebben op 1 adres... maar kan hij nu wel 2,50 kortingen krijgen of is dit niet mogelijk omdat ik al T-Mobile samen korting heb???
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Raffie21,

Ik ben meteen even jouw abonnement ingedoken!

Ik zie dat je nu gebruikmaakt van Go 17.2 met 5 GB. Deze bundel is dus niet helemaal te vergelijken met een Unlimited. Het klopt dat je dan meer gaat betalen, maar dan heb je uiteraard ook véél meer data! De toestelkosten blijven nog doorlopen tot 24 december 2019.

Wat betreft jouw tweede vraag: yes, dat kan zeker! Jij zult dan T-Mobile Samen behouden en als jullie je ook aanmelden voor Klantvoordeel, dan zal hij daar de Klantvoordeel korting door krijgen.

Het is dus maar net wat je prettiger vindt en welk prijsplan jou meer trekt. Laat het me weten als je nog meer hulp zou willen!
Wat ik nu zelf heb is prima hoor, als ik het omzet dan betaal ik € 35,- en dan nog eens € 23,- voor het toestel, zou neerkomen op € 58,- en heb dan maar 5 gb internet meer, is dus niet slim en het zou alleen voor die klantvoordeel zijn omdat mijn zoon zicht heeft aangemeld. Als hij toch klantvoordeel krijgt met mijn eigen behoud dan is het helemaal prima.

Bedankt voor de reactie.

Groetjes Raffie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Raffie21,

Je krijgt dan niet slechts 5 GB, meer gaat van 5 GB per maand naar onbeperkt internet, dat is nogal een verschil! 🙂

Het is echter niet mogelijk om bij Samen én Klantvoordeel aangemeld te zijn, dus je moet daarin een keuze maken voor jouw eigen €5,- of €2,50 voor beide abonnementen. Als jij Go Next houdt, krijg je dan €2,50 korting en 2 GB extra data en jouw zoon krijgt €2,50 en 500 MB. Dat is dus de afweging waar Jaimy het ook over had. Op de website vind je meer info over Klantvoordeel.

Als je hier nog vragen over hebt, let us know!

Reageer