Beantwoord

Kan je nog wel in de groep van samen blijven

• 20 september 2018
  • 5 reacties
  • 1668 Bekeken

Reputatie 2
Ik mag mijn abonnement verlengen en kom dan automatisch bij klantvoordeel terecht.
Maar ik ben alleen met mijn dochter en zij heeft een prepaid.
Nu kreeg ik nog korting via samen, maar deze vervalt bij een nieuw abbo.
Aangezien ik toch geen korting meer krijg, kan ik dan nog wel in de groep van samen blijven?
Als dit kan, kan mijn dochter mij gratis blijven bellen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 september 2018, 11:32

Hoi Joeybb,

Wat leuk dat je mag verlengen en gezellig bij ons blijft! Ik kan me voorstellen dat jij en je dochter graag gratis willen blijven bellen. :D

Je mag inderdaad gewoon in de Samen-groep blijven, hier zit geen tijdslimiet van 6 maanden meer aan gelukkig hoor! Jouw dochter kan jou dan gewoon lekker gratis blijven bellen. Andersom niet, maar dat geeft niet als je overstapt naar een Go abonnement, aangezien je dan sowieso onbeperkt kunt bellen!

Hopelijk is zo alles duidelijk. Mocht je er meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten - ik help je er graag verder mee!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ik heb mijn abonnement in juli verlengd en de T-Mobile Samen groep die ik destijds aangemaakt had gewoon laten staan omdat degene die samen met mij in mijn groep zat nog niet hoefde te verlengen.
De 2,50 korting op mijn factuur is verdwenen maar er staat nog wel steeds:
Jouw maandelijkse cadeau
✔Onderling gratis bellen

Wat ik niet weet is wat er gaat gebeuren als hij ook gaat verlengen en zijn T-Mobile Samen kwijtraakt...

Edit: Ik las net de Spelregels T-Mobile Samen en daar staat in dat mijn groep 6 maanden na mijn verlenging wordt opgeheven. Mocht mijn groepslid nog recht hebben op T-Mobile Samen dan wordt hij automatisch de beheerder. Het onderling gratis bellen vervalt dan.

Wellicht kun je na verlengen nog 6 maanden onderling gratis bellen maar ik durf dat voor prepaid niet met zekerheid te zeggen. Even wachten tot er een moderator reageert.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joeybb,

Wat leuk dat je mag verlengen en gezellig bij ons blijft! Ik kan me voorstellen dat jij en je dochter graag gratis willen blijven bellen. :D

Je mag inderdaad gewoon in de Samen-groep blijven, hier zit geen tijdslimiet van 6 maanden meer aan gelukkig hoor! Jouw dochter kan jou dan gewoon lekker gratis blijven bellen. Andersom niet, maar dat geeft niet als je overstapt naar een Go abonnement, aangezien je dan sowieso onbeperkt kunt bellen!

Hopelijk is zo alles duidelijk. Mocht je er meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten - ik help je er graag verder mee!
Reputatie 2
Hoi Jamy

Ik heb net telefonisch contact gehad met de klantenservice en deze vertelde mij weer dat het maar 6 maanden is? Wat is het nou, ik snap het ff niet meer.
Reputatie 7
Badge +18
Als ik de spelregels lees https://www.t-mobile.nl/consumer/media/pdf/voorwaarden/spelregels-t-mobile-samen.pdf dan ga jij na 6 maanden uit de groep en gaat het beheer over naar een ander lid die nog wel recht heeft op samen. Maar als het enige andere lid een prepaid is dan kan die prepaid het beheer toch niet overnemen? Prepaid kon nooit een samen groep aanmaken of beheren.

Nu is het mij ook niet helemaal duidelijk meer wat er in jouw situatie gaat gebeuren. Ga er dan even vanuit dat jij de enige met een abonnement bent in de groep.
Reputatie 3
Badge +11
Hey joeybb,

Ik snap de verwarring en voorzie je dan ook graag van wat meer informatie! "Klanten met een nieuw abonnement worden niet na zes maanden uit de Samen-groep verwijderd. Klanten blijven in de groep, zodat andere groepsleden hun voordeel houden." De groep met je dochter blijft dus gewoon bestaan na de verlenging! :D

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!

Reageer