Beantwoord

Kan klantvoordeel niet activeren

Goedeavond.

Het lukt mij niet om klantvoordeel te activeren.
Op de pagina van het klantvoordeel staat er nog altijd dat ik word toegevoegd aan het klantvoordeel.
Dit terwijl ik al een weekje van het internet kan genieten.
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 november 2018, 14:17

Hoi Smitsellini,

Ik heb meteen even met jou meegekeken en zie dat je op dit moment klantvoordeel ontvangt! Je bent er dus helemaal uitgekomen? 😃

Laat het ook gerust horen als we je toch nog ergens mee kunnen helpen. We staan voor je klaar.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Smitsellini,

Ik heb meteen even met jou meegekeken en zie dat je op dit moment klantvoordeel ontvangt! Je bent er dus helemaal uitgekomen? 😃

Laat het ook gerust horen als we je toch nog ergens mee kunnen helpen. We staan voor je klaar.
Ik ontvang klantvoordeel voor mijn telefoon.
Echter heb ik sinds vorige week ook internet van t-mobile, hiervoor kan ik geen klantvoordeel toevoegen op tmobile thuis.
@Jaimy ??
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Smitsellini,

Ah ik snap het! Omdat het hier over T-Mobile Thuis gaat zal één van mijn collega's van de Thuis-afdeling hier even naar moeten kijken. Dit wordt dus snel door één van Thuis-moderators opgepakt en dan komt het helemaal goed! 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @smitsellini

Bedankt voor je aanvraag! Ik zie dat de installatie helemaal goed is verlopen. Er is bij het administratieve deel echter iets blijven hangen. Dat heb ik bij deze dan ook een duwtje gegeven en het is inmiddels in orde. Je ontvangt waarschijnlijk vandaag nog een e-mail ter bevestiging van ons.

Ik vermoed dat je vandaag aan het einde van de dag ook direct je Klantvoordeel (snelheidsvoucher) op T-Mobile Thuis kan inzetten! Bij vragen, laat het mij direct weten!

@Sander Ik heb het klantvoordeel geactiveerd toendertijds direct geactiveerd. Daarbij is de snelheid van 50mb naar 100mb gegaan terwijl de prijs op 32,50 bleef.

2 weken later heb ik de eerste factuur en staat er alsnog 36 euro op de factuur. Op de pagina van klantvoordeel staat nu dat ik het nog moet activeren, terwijl ik dit al lang gedaan heb.

Dit begint erg storend te worden.

Mvg
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @smitsellini,

Om eerlijk te zijn, verbaast mij dit ook! Ik zie dat het Klantvoordeel eerder wel is toegekend en nu plots is verdwenen. Gelukkig is dit makkelijk op te lossen! Je kunt je snelheid terugzetten naar 50 Mbps en deze na een korte tijd met Klantvoordeel (speedvoucher) weer kosteloos ophogen naar 100 Mbps. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om kosteloos op te hogen naar 200 Mbps als je dat wilt.

Mijn excuses voor deze dwaling. Het zal niet meer voorkomen! En anders kun je altijd mij inschakelen!

Reageer