Beantwoord

Kan Klantvoordeel niet werkend krijgen

• 21 mei 2019
  • 8 reacties
  • 836 Bekeken

ALs ik via Tmobile Thuis probeer Klantvoordeel aan te zetten, krijg ik steeds 'n foutmelding.
Probeer ik t via de Tmobile Mobile pagina, moet ik steeds opnieuw de vakjes aanvinken, terwijl ik vanmorgen bericht heb gehad dat 't geaccepteerd was.
Echter, op geen van beide kan ik ook maar iets koppelen aan de ander.
Doe ik iets verkeerd?
icon

Beste antwoord door Seccie 22 mei 2019, 11:14

Goedemorgen @Budgie82,

Ik begreep uit een ander topic dat er op dit moment een storing is bij het activeren en verwerken van je T-Mobile klantvoordeel aanvraag. Deze storing is bij T-Mobile bekend en ze werken hard aan een oplossing.

Nog heel even geduld dus.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Goedemorgen @Budgie82,

Ik begreep uit een ander topic dat er op dit moment een storing is bij het activeren en verwerken van je T-Mobile klantvoordeel aanvraag. Deze storing is bij T-Mobile bekend en ze werken hard aan een oplossing.

Nog heel even geduld dus.
Ik kan ook niet aanmelden voor klantenvoordeel, Ik ga zeker naar andere provider
Reputatie 5
Badge +3
@bujariii Als je gewoon geduld hebt wordt alles gecrediteerd zoals het hoort. Het is heel vervelend dat er een storing is, maar ze zijn ermee bezig.
@Glassertje

Zeker heb ik geduld maar zo te zien dit is geen recente storing
Reputatie 5
Badge +3
@bujariii klopt. Duurt zeker al een maand en ben het wel met je eens dat het veels te lang duurt. Heb ook gelezen dat bij sommige het weer wel werkt, dus weet het verder ook niet.
@Glassertje

Een maand is te lang, stel maar voor als ik niet op tijd factuur betalen dan krijg ik geen diensten van tmobile, daarom zeg ik is beter naar andere provider.
Reputatie 6
Badge +9
[h4]Het kost inderdaad veel tijd om dit op te lossen bujariii [/h4]
.
Weet zeker dat ze het netjes gaan corrigeren als dit opgelost is.

Naar andere provider omdat je nu 2,50 meer hebt betaald (wat je ook weer terug krijgt)
Succes , andere provider zal je minder bieden.
Reputatie 7
Badge +20
Aangezien er een algemeen topic over dit onderwerp is gaat dit topic op slot. Updates zullen in het algemene topic worden gemeld.