Beantwoord

Klacht-nieuw abonnement maar klantvoordeel activeren is probleem

  • 25 mei 2019
  • 3 reacties
  • 693 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties
Hallo

ik heb al jaren belabonnement en er nu thuiswerk bij. Al tig keer gebeld en gechat en naar winkel geweest. Klantvoordeel activeren geeft foutmeldingen. Bij verkoop is afgesproken dat korting dan verrekend wordt. Na laatste bezoek winkel staat in systeem dat er door mobiel abonnement klantvoordeel verzoek uitgegaan is maar op thuisnetwerk in het systeem is niets ontvangen. Akthans nog niet. Kortom je blijft als klant maar in het ongewisse want de factuur zonder die korting zit er natuurlijk aan te komen. We hebben de andere provider de deur uitgedaan voor tmobile. Maar ja de afspraak is nog niet volledig nagekomen. Nog steeds geen klantvoordeel. Wie lost het op?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 mei 2019, 09:45

Hoi Grr45,

Ik wil je allereerst verzekeren dat wij altijd kortingen zullen corrigeren als je die onnodig of door ons toedoen misloopt. Geen zorgen dus!

Op dit moment kampen wij met een storing in het doorvoeren van Klantvoordeel, wat waarschijnlijk ook bij jou zorgt voor de foutmeldingen. Gelukkig zijn onze specialisten druk bezig dit probleem op te lossen, dus dit zal zo snel mogelijk weer rechtgetrokken worden. Uiteraard zorgen we er dan ook voor dat de kortingen rechtgezet worden. Desnoods doe ik dit handmatig met terugwerkende kracht, als dat nodig blijkt te zijn.

Hopelijk heb ik je hierin gerustgesteld en mocht je meer vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Grr45,

Ik wil je allereerst verzekeren dat wij altijd kortingen zullen corrigeren als je die onnodig of door ons toedoen misloopt. Geen zorgen dus!

Op dit moment kampen wij met een storing in het doorvoeren van Klantvoordeel, wat waarschijnlijk ook bij jou zorgt voor de foutmeldingen. Gelukkig zijn onze specialisten druk bezig dit probleem op te lossen, dus dit zal zo snel mogelijk weer rechtgetrokken worden. Uiteraard zorgen we er dan ook voor dat de kortingen rechtgezet worden. Desnoods doe ik dit handmatig met terugwerkende kracht, als dat nodig blijkt te zijn.

Hopelijk heb ik je hierin gerustgesteld en mocht je meer vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Ok daar vertrouw ik op, dank je wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Grr45,

We zijn, zoals ook al vaker aangegeven, bekend met de problemen rondom Klantvoordeel. Er is ook een algemeen topic hierover, waarin we updates zullen plaatsen wanneer deze voor handen zijn. Je hoeft hier niet meerdere losse topics voor aan te maken of in diverse topics te reageren.

Om het overzicht te bewaren gaat ook dit topic op slot.