Beantwoord

Klant

  • 6 juni 2019
  • 1 reactie
  • 301 Bekeken

Klantvoordeel voor mijn vrouw aangevraagd. Op basis van nieuw abonnement op dezelfde adres als ik. Alle gegevens zijn in orde geregistreerd. Nieuwe abonnement is sinds gisteren in kracht. Zowel op de app als op de website krijg ik het bericht dat er problemen bij klantvoordeel zijn. De korting en Gb's worden niet toegevoegd.
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 juni 2019, 19:46

Goedenavond @Doratheexplorer Welkom in het forum, en zijn inderdaad wat problemen met klantvoordeel
Lees hier meer informatie.
Hopelijk is het snel opgelost.

Fijne avond 🍀
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @Doratheexplorer Welkom in het forum, en zijn inderdaad wat problemen met klantvoordeel
Lees hier meer informatie.
Hopelijk is het snel opgelost.

Fijne avond 🍀