Beantwoord

Klantbebadering

• 4 juli 2019
  • 1 reactie
  • 716 Bekeken

Ik heb ervoor gekozen om geen nieuw toestel te nemen bij het aflopen van mijn contract, blijf vervolgens wel klant...zowel voor TV als bellen, evenals mijn vrouw. Ontving recent de mail dat mijn punten nu niet meer worden opgebouwd en dat ik ze voor 24 juli moet opmaken anders vervallen deze punten.

Nu kunnen die punten mij gestolen worden, maar de klantbenadering is dus anders geworden, ik ben geen echte klant meer, dat is wel raar/vreemd/merkwaardig...

Goed om in de toekomst rekening mee te houden:)

BTW de link/site om iets te kunnen doen met de punten werkte niet.

Ik ben geen echte klant meer...dus zo werkt het bij de T-mobsies
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 juli 2019, 15:59

Hoi Jan008,,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Misschien heb je geen nieuwe telefoon genomen, maar jouw abonnement is wel vernieuwd op 24 maart 2019. Dat betekent dat je inderdaad vanaf die tijd een aantal maanden de tijd hebt om jouw T-Mobile Extra punten te gebruiken. Dat komt doordat T-Mobile Extra uitgefaseerd wordt.

Op dit moment ervaren we een storing binnen de catalogus; we zijn hard aan het werk om dit op te lossen, zodat ook jij je punten nog kunt opmaken!

Geen zorgen dus, je bent nog gewoon écht een waardevolle klant voor ons! 😄
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jan008,,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Misschien heb je geen nieuwe telefoon genomen, maar jouw abonnement is wel vernieuwd op 24 maart 2019. Dat betekent dat je inderdaad vanaf die tijd een aantal maanden de tijd hebt om jouw T-Mobile Extra punten te gebruiken. Dat komt doordat T-Mobile Extra uitgefaseerd wordt.

Op dit moment ervaren we een storing binnen de catalogus; we zijn hard aan het werk om dit op te lossen, zodat ook jij je punten nog kunt opmaken!

Geen zorgen dus, je bent nog gewoon écht een waardevolle klant voor ons! 😄

Reageer