Beantwoord

Klantenservice reageert gewoon vele malen niet bij foutieve voorlichting klantvoordeel

• 2 april 2019
  • 1 reactie
  • 1210 Bekeken

In oktober 2018 mijn abonnement op advies van t-mobile omgezet van mobiel prive naar mobiel zakelijk. Er zou icm t-mobile thuis niets veranderen. Reeds in oktober contact gehad met klantenservice t-mobile thuis en t-mobile zakelijk, die niet met elkaar communiceren en blijkbaar elkaars systemen niet kunnen inzien.

Er werd gegarandeerd dat er een oplossing zou komen. Vervolgens in november, december en januari contact gehad met beide klantenservices, die naar elkaar wijzen, nooit terug bellen en toezeggingen doen zonder ze na te komen. Op 07-01-2019 bleek ene Mark, die zijn achternaam niet wilde zeggen in een systeem te zien dat een manager had besloten dat er geen sprake was van klantvoordeel. Er zou een bericht naar de afdeling klachtafhandeling gaan en wederom nooit meer iets gehoord.

Meer dan 5 uur besteed aan onzinverhalen en loze beloftes zonder ooit een bericht te krijgen. Schandalig! Na tien jaar t-mobile helemaal klaar mee.
icon

Beste antwoord door David 3 april 2019, 12:54

Hi @madmaxyou,

Dat gaat allemaal niet zo soepel zoals je van ons zou mogen verwachten, excuus daarvoor!

Ik heb alles even nagelopen en hoop dat ik in ieder geval meer duidelijkheid kan geven over jouw abonnement en de opties die je hebt op dit moment.

Het contract is op 18 september 2018 afgesloten via een derde partij. Ik zie hierin geen interactie terug van een collega van T-Mobile die aangeraden had om over te stappen naar @Work en dat er met de voordelen dan niets zou veranderen. Op deze pagina over Klantvoordeel staat in de FAQ ook een vraag over zakelijke abonnementen en daar staat ook dat T-Mobile Klantvoordeel alleen geldt bij de zakelijke Go-variant, dus niet bij @Work.

De collega Mark die je in januari aan de lijn had heeft het hierin dus bij het goede eind gehad. We kunnen dit abonnement niet toevoegen voor Klantvoordeel. Ik begrijp ook uit de interacties dat je liever niet over wilt naar de zakelijke Go, maar in dit geval is het dus afwegen wat je het belangrijkste vindt: de voordelen van @Work of Klantvoordeel. Het abonnement is nog om te zetten naar Go, dus als je dit toch wilt, dan gaan we dat voor je regelen!

We zien jouw reactie graag tegemoet en als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @madmaxyou,

Dat gaat allemaal niet zo soepel zoals je van ons zou mogen verwachten, excuus daarvoor!

Ik heb alles even nagelopen en hoop dat ik in ieder geval meer duidelijkheid kan geven over jouw abonnement en de opties die je hebt op dit moment.

Het contract is op 18 september 2018 afgesloten via een derde partij. Ik zie hierin geen interactie terug van een collega van T-Mobile die aangeraden had om over te stappen naar @Work en dat er met de voordelen dan niets zou veranderen. Op deze pagina over Klantvoordeel staat in de FAQ ook een vraag over zakelijke abonnementen en daar staat ook dat T-Mobile Klantvoordeel alleen geldt bij de zakelijke Go-variant, dus niet bij @Work.

De collega Mark die je in januari aan de lijn had heeft het hierin dus bij het goede eind gehad. We kunnen dit abonnement niet toevoegen voor Klantvoordeel. Ik begrijp ook uit de interacties dat je liever niet over wilt naar de zakelijke Go, maar in dit geval is het dus afwegen wat je het belangrijkste vindt: de voordelen van @Work of Klantvoordeel. Het abonnement is nog om te zetten naar Go, dus als je dit toch wilt, dan gaan we dat voor je regelen!

We zien jouw reactie graag tegemoet en als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer