Beantwoord

Klantenvoordeel

Beste lezer,

Al jaren leef ik met simpele tmobile prepaid. Echter wil ik nu toch voor een basis sim only abbonnement gaan. Al langer dan een jaar zit ik in zo'n familie groep. Ik, mijn zus, vader en moeder. Mijn zus is hier de beheerder.

Nudat ik een abbonnement wil nemen, wil ik graag deze klantvoordeel activeren. Ik las ergens dat dit moest via de app. Echter krijg ik hier geen toegang (of ik zit mogelijk op de verkeerde pagina) tot gegevens of iets dergelijks. Het is mij onduidelijk hoe ik deze klantvoordeel moet claimen. Als deze korting per persoon geld, dan zou ik namelijk tenminste ergens een getal van 7,50 moeten zien (2,50*3 personen).

Alvast bedankt voor je reactie.
icon

Beste antwoord door Tjitze92 18 oktober 2018, 13:26

T-mobile Samen is afgeschaft en vervangen door T-mobile Klantvoordeel. Waar T-Mobile Samen nog met mensen kon die ergens anders wonen, kan dat met Klantvoordeel niet meer. Dan moet er een ander T-mobile abonnement of Thuis zijn.

Dit is voor mij ook een nadeel, aangezien ik met de familie in een Samen groep zit. Echter zijn mijn zussen nu al het huis uit. Hierdoor komt de Samen korting te vervallen als ik binnenkort verleng.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Bekijk origineel

1 reactie

T-mobile Samen is afgeschaft en vervangen door T-mobile Klantvoordeel. Waar T-Mobile Samen nog met mensen kon die ergens anders wonen, kan dat met Klantvoordeel niet meer. Dan moet er een ander T-mobile abonnement of Thuis zijn.

Dit is voor mij ook een nadeel, aangezien ik met de familie in een Samen groep zit. Echter zijn mijn zussen nu al het huis uit. Hierdoor komt de Samen korting te vervallen als ik binnenkort verleng.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Reageer