Beantwoord

klantenvoordeel

  • 23 maart 2020
  • 1 reactie
  • 719 Bekeken

Heb vanaf september 2019 ,2 mobile abonnementen op een adres, bij mijn overzicht van belsimpel staat ook klantenvoordeel,dus dacht ik dat gaat automatisch,maar nee.

Ik een account aangemaakt,mjn dochter aangemeld,ze kreeg geen uitnodiging,weer er afgehaald,opnieuw ,yes een uitnodiging,he geen voordeel.

Nou ik weet het niet meer,graag snel een oplossing!!

icon

Beste antwoord door David 23 maart 2020, 13:11

@miranda.r 

Je hebt jouw vraag ook in dit topic gesteld. Het is niet nodig om meerdere berichten over hetzelfde onderwerp te plaatsen, één is voldoende. 

Aangezien er in het andere topic ook al is gereageerd gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@miranda.r 

Je hebt jouw vraag ook in dit topic gesteld. Het is niet nodig om meerdere berichten over hetzelfde onderwerp te plaatsen, één is voldoende. 

Aangezien er in het andere topic ook al is gereageerd gaat dit topic op slot.