Beantwoord

Klantenvoordeel klopte niet, en nu betaal ik 17,50 extra!

• 16 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1373 Bekeken

Goededag. Ik belde vandaag om te vragen hoeveel klanten voordeel ik kreeg met meerdere mensen op 1 adress maar ik kreeg er maar van 1 korting van de 4, na het bellen of dat kon. Minn abbo is sinds 14 maart 2019 ingegaan en zou ik 30 euro betalen,. Maar na een wijzing of iets betaal ik 47,50 euro! Terwel het alleen over klanten voordeel ging.. kan het omgedraaid worden want dit is niet waar ik om vroeg dat betekent dat ik 17,50 meer betaal. Ik zit net bij jullie sinds een paar dagen. Ik vraag hoe ik me voordeel krijg niet om me 17,50 meer te betalen.
icon

Beste antwoord door Hajar 18 maart 2019, 11:14

Hi Justin.

Wat super dat jullie je allemaal hebben aangemeld voor Klantvoordeel. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het in jouw geval om een misverstand ging. Je korting is weer gecorrigeerd en je betaalt weer 30 euro. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing. Als ik nog iets anders kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Justin.

Wat super dat jullie je allemaal hebben aangemeld voor Klantvoordeel. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het in jouw geval om een misverstand ging. Je korting is weer gecorrigeerd en je betaalt weer 30 euro. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing. Als ik nog iets anders kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer