Beantwoord

Klantenvoordeel niet toegepast in factuur.

• 2 december 2019
  • 2 reacties
  • 344 Bekeken

Hallo!

Ik heb sinds vandaag mijn factuur voor December ontvangen, en tot mijn ongenoegen zie ik niks terug van mijn klantenvoordeel in de factuur. Ik zou Unlimited voor E26.00 moeten ontvangen, maar zelfs in voorgaande facturen werdt die niet goed toegepast. Ik zou hier graag wat meer informatie over willen, en hoe dit opgelost kan worden.

In ieder geval bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Evy 3 december 2019, 09:55

Hi @SankoKallig 

Hier geef ik je graag meer uitleg over! Ik heb je gegevens er even bij gepakt en je klantvoordeel staat helemaal goed. Je betaald je factuur altijd één maand vooruit, stel dus dat je middenin de maand het Klantvoordeel hebt aangezet dan ontvang je dit op je volgende factuur met terugwerkende kracht. Als je inlogt op je My T-Mobile en kiest voor het kopje 'Klantvoordeel' dan zie je hier alle kortingen terug. Houd je de volgende factuur even in de gaten? Mocht je zien dat er iets niet klopt dan hoor ik het graag! :grinning:

Hopelijk is het nu wat meer duidelijk voor je, mocht je hier nog meer vragen over hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @SankoKallig Heb je Klantvoordeel wel geactiveerd in je account? 
Lees Hier Meer over klantvoordeel.

Staat alles goed maar is de rekening toch fout moet je even wachten op de reactie van de moderators.

Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.

Groetjes. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @SankoKallig 

Hier geef ik je graag meer uitleg over! Ik heb je gegevens er even bij gepakt en je klantvoordeel staat helemaal goed. Je betaald je factuur altijd één maand vooruit, stel dus dat je middenin de maand het Klantvoordeel hebt aangezet dan ontvang je dit op je volgende factuur met terugwerkende kracht. Als je inlogt op je My T-Mobile en kiest voor het kopje 'Klantvoordeel' dan zie je hier alle kortingen terug. Houd je de volgende factuur even in de gaten? Mocht je zien dat er iets niet klopt dan hoor ik het graag! :grinning:

Hopelijk is het nu wat meer duidelijk voor je, mocht je hier nog meer vragen over hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Reageer