Beantwoord

Klantenvoordeel voor 2 unlimited abonnementen.

Reputatie 4
Badge
  • is een legendarische user
  • 435 reacties
Ik zou samen met mijn vriendin in aanmerking komen voor 6,50€ klantenvoordeel. We hebben beiden een unlimited abonnement.
Ik heb verlengd en dat gaat in op 20 september. Voor omzetten zou ik de klantenservice moeten benaderen.
Mijn vriendin heeft verlengd voor 29 januari 2018 en haar abonnement is ingegaan op 13 februari 2018.
Hoe zo snel en makkelijk mogelijk te regelen?
icon

Beste antwoord door Hajar 24 september 2018, 14:36

Hi Hakuin,

Excuses voor de latere reactie. Ik zie dat Rosan een klantexpert en Seccie een Superuser al hebben meegedacht. We kunnen het abonnement van je vriendin inderdaad omzetten en dan kun je zelf klantvoordeel toevoegen via My T-Mobile. Als je mij een privébericht stuurt met haar 06-nummer, naam, geboortedatum, adres een laatste 5 cijfers van de iban dan help ik jullie graag verder!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Hakuin,

Je kunt zelf klantvoordeel activeren via de volgende pagina T-Mobile Klantvoordeel
Mocht je verder nog vragen en of opmerkingen hebben stel ze vooral, want we zijn hier natuurlijk om elkaar te helpen.
Reputatie 4
Badge
Dat heb ik ook gezien, maar bij mijn abonnement staat dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.
Reputatie 6
Badge +13
Als je de voorwaarden leest zie dat de abonnementen afgesloten voor 29 januari maar deels in aanmerking komen.
Lees hier maar de voorwaarden verder is je nieuwe abonnement nog niet ingegaan dus ik denk dat een combi van die 2 zorgt dat het anders te regelen is
Gelukkkg lezen de moderators hier mee en zullen die je vast meer kunen vertellen.
Reputatie 4
Badge
Die van voor 29 januari kan je omzetten, alleen tmobile samenkorting vervalt.
Reputatie 4
Badge
Het wordt er niet beter op bij tmobile. Na meer dan 2 dagen geen antwoord. Is geen verwijt aan de medewerkers want die zijn afhankeijk van de directie.
Ik hoor steeds meer mensen klagen over de service van tmobile. Twee jaar geleden was het een stuk beter..
Reputatie 4
Badge
Na 5 dagen nog geen antwoord, terwijl sommige vragen binnen 1 dag beantwoord worden.
Ik dacht altijd dat vragen op volgorde van binnenkomst werden beantwoord.
Waarschijnlijk ligt de prioriteit bij iphones verkopen die er niet meer zijn of niet werken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hakuin,

Excuses voor de latere reactie. Ik zie dat Rosan een klantexpert en Seccie een Superuser al hebben meegedacht. We kunnen het abonnement van je vriendin inderdaad omzetten en dan kun je zelf klantvoordeel toevoegen via My T-Mobile. Als je mij een privébericht stuurt met haar 06-nummer, naam, geboortedatum, adres een laatste 5 cijfers van de iban dan help ik jullie graag verder!
Reputatie 4
Badge
Gestuurd!
Reputatie 4
Badge
Mijn favoriete tmobile moderator Hajar heeft het weer netjes geregeld!
Reputatie 7
Badge +20
@Hakuin haha graag gedaan hoor! 😊

Reageer