Beantwoord

klantenvoordeelkorting

  • 5 juni 2019
  • 1 reactie
  • 673 Bekeken

Hallo, ik heb per 28 maart 2019 mijn abonnement bij T-Mobile (39252094) verlengd met een maandtarief van € 10,- (incl. klantenvoordeelkorting). Uit mijn maandafrekeningen (€ 12,50) blijkt echter dat er geen rekening is gehouden met klantenvoordeelkorting. Ik lees uit topics dat dit momenteel een probleem is bij T-Mobile en dat er hard aan wordt gewerkt om dit probleem op te lossen. Ik ga er gemakshalve dan ook van uit dat dit met terugwerkende kracht wordt gecorrigeerd en tzt wordt verrekend met mijn abonnementskosten.
icon

Beste antwoord door David 5 juni 2019, 13:29

@Mark63V

We hebben inderdaad problemen met Klantvoordeel en hebben hier al een topic over. Nieuws en updates zullen daar worden gedeeld. Om het onderwerp centraal te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Mark63V

We hebben inderdaad problemen met Klantvoordeel en hebben hier al een topic over. Nieuws en updates zullen daar worden gedeeld. Om het onderwerp centraal te houden gaat dit topic op slot.