Beantwoord

Klantkorting

• 27 januari 2021
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, ik heb drie abbonementen op mijn adres echter krijg ik geen klantkorting. Kunnen jullie voor mij aanzetten? Op jullie website is het niet mogelijk om het aan te zetten.

icon

Beste antwoord door TAVL 27 januari 2021, 12:12

Je klikt dan op de verkeerde link. Een beetje onhandig op de site. Dit helpt je verder. Kies dan mobiel.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Rbaboe,

Heb je deze link al geprobeerd? Daarvoor moet je wel inloggen op jouw My T-Mobile omgeving, maar kun je zelf gewoon jouw korting activeren. Lukt dat niet, dan kan het zijn dat er misschien wat verkeerd staat in jouw adresgegevens.

@TAVL ja die heb ik geprobeerd er staat geen link om me aan te melden. Enkel voor t-mobile thuis maar ik heb geen t-mobile thuis abbonement enkel 3x mobiele abbonement

Er is geen link om je aan te melden

Reputatie 7
Badge +7

Je klikt dan op de verkeerde link. Een beetje onhandig op de site. Dit helpt je verder. Kies dan mobiel.

Als ik op de link klik krijg ik dezelfde pagina als die ik hier boven hebt gemeld. Er staat ook Pagina is niet beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +7

Zou je jouw cookies eens weg willen gooien? Het lijkt of je in een loop zit. Ik krijg namelijk een inlogpagina en die heb je nodig om eea te activeren.

Reageer