Beantwoord

Klantvoordeel

  • 26 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1824 Bekeken

Reputatie 2
Goedemorgen,

Vandaag is mijn nieuwe go-abonnement ingegaan. Onderdeel van het nieuwe abonnement was extra data en een klant voordeel korting. Deze twee zie ik echter niet terug in de app. Komt dit doordat mijn partner overgestapt is naar een andere provider en we hierdoor nog maar één t-mobile abonnement op het adres hebben?

Of dien ik iets in te stellen waardoor dit alsnog van toepassing gaat worden? Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten Robbie
icon

Beste antwoord door CrisTien 26 augustus 2018, 16:17

Inderdaad er moeten meer aansluitingen zijn op 1 adres.
Als je T-mobile thuis hebt en mobiel zou het ook moeten werken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Klantvoordeelkorting is zo dat ik heb begrepen alleen wanneer er meerdere t-mobile abonnementen op 1 adres staan.
Reputatie 7
Badge +20
Inderdaad er moeten meer aansluitingen zijn op 1 adres.
Als je T-mobile thuis hebt en mobiel zou het ook moeten werken.
Reputatie 2
Dan hebben jullie bevestigd wat ik al dacht, dank voor de reacties. Toch jammer zo’n switchende partner; kost je €2,50 en 2gb per maand 😞 😉

Reageer