Beantwoord

Klantvoordeel

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Goedemorgen,

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengt. Hier onder stonden de volgende twee klantvoordelen die eigenlijk doorslaggevend waren om te verlengen:

Klantvoordeel 2 GB
Klantvoordeel €2,50

Hierbij stond de opmerking:
  • Activeer je Klantvoordeel korting in My T-Mobile of de App onder het menu item Klantvoordeel.
Maar als ik hier kijk staat er dat ik geen recht het op klantvoordeel, ik betaal die 2,50 extra gewoon en ik heb ook geen 2 GB extra. Is er nog iets wat ik moet doen op dit te activeren?
icon

Beste antwoord door Folkert 11 oktober 2018, 12:04

Beste AJ_M,

Je hebt alleen recht op het klantvoordeel als er op jouw adres nog een ander T-Mobile abonnement actief is, hetzij mobiel hetzij T-Mobile voor thuis internet.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste AJ_M,

Je hebt alleen recht op het klantvoordeel als er op jouw adres nog een ander T-Mobile abonnement actief is, hetzij mobiel hetzij T-Mobile voor thuis internet.

Groet, Folkert
Maar er staat geen ander T-Mobile abonnement op mijn huidige adres. Waarom is dit dan wel in de bestelling mee genomen? Ik heb net de mail nog even bij gepakt en daar staat als eindbedrag ook echt 2,50 lager. Vind ik toch wel behoorlijk misleidend.
Reputatie 7
Badge +18
Tijdens het bestellen zie je een knopje waar je mee aangeeft of je meerdere T-Mobile abonnementen op jouw adres hebt. Die had uit moeten staan tijdens het bestellen:

Hmm... zal dan wel iets van een bug ofzo geweest zijn, maar weet niet echt wat ik daar nu mee moet. Met 2 GB minder vind ik dit abonnement überhaupt niet interessant dus dan word het kijken of ik die nog ergens op kan zeggen.
Contact opgenomen met de klantenservice en te horen gekregen dat ik eigenlijk te vroeg mijn abonnement verlengd heb, en dat de 14 dagen speling om het abonnement op te zeggen beginnen op de aanvraag datum, niet de datum dat het abonnement in gaat. Dus nu zit ik nog heel mooi aan dit abonnement vast tot 4-01-2019. Word echt steeds mooier...
Reputatie 7
Badge +18
Ja dat klopt, op het moment dat je verlengt onderteken je het nieuwe contract en gaat de 14 dagen bedenktijd in. Geen mogelijkheid om medebewoners om te zetten naar T-Mobile? Dan krijg je de korting alsnog...
Partner zit bij vodafone dus dat is ook geen optie. Wacht 04-01 wel af en stap dan ook over naar vodafone denk ik.

Reageer