Beantwoord

Klantvoordeel

• 13 november 2018
  • 7 reacties
  • 1257 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Beste heer / mevrouw,

Ik heb gisteren mijn tmobile contract verlengt. Klantvoordeel is geactiveerd bij mijn mobiel en die van mijn vrouw. Nu zie ik dat ik tmobile thuis ook kan toevoegen. Als ik dit doe dan moet ik akkoord gaan met de voorwaarde dat mijn huidige mobiel + thuisvoordeel vervalt?? Wat moet ik nu doen? Wel klantvoordeel thuis activeren of niet? Vervalt dan mijn voordeel bij mijn mobiel abonnement? Kan dit alleen op één abonnement?

Met vriendelijke groet,

NRAP
icon

Beste antwoord door Seccie 13 november 2018, 12:14

Hoi @NRAP, Welkom bij de community.
Je kunt bijgaande link volgen om het klantvoordeel te berekenen.
Helaas kon ik uit je bericht niet opmaken van welke abonnementen je (op dit moment) gebruik maakt, vandaar dat ik je doorverwijs naar bovenstaande informatie.

Mocht bovenstaande informatie niet voldoende zijn dan verwijs ik je ook nog even naar de FAQ Klantvoordeel met T-Mobile Thuis en Mobiel

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @NRAP, Welkom bij de community.
Je kunt bijgaande link volgen om het klantvoordeel te berekenen.
Helaas kon ik uit je bericht niet opmaken van welke abonnementen je (op dit moment) gebruik maakt, vandaar dat ik je doorverwijs naar bovenstaande informatie.

Mocht bovenstaande informatie niet voldoende zijn dan verwijs ik je ook nog even naar de FAQ Klantvoordeel met T-Mobile Thuis en Mobiel

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Mijn vraag is of wij klantvoordeel op mobiel en thuis krijg? of dat ik moet kiezen bij welke ik voordeel wil ontvangen.
Mvg,

NRAP
Reputatie 7
Badge +5
Het ligt eraan welke abonnementen je hebt. Kun je aangeven welke mobiele en thuis abonnementen je hebt? Dan kunnen wij je op weg helpen met waar je op kunt letten qua voordelelen? Welke voordelen heb je nu?
ik heb een next 5gb onbeperkt bellen en sms mobiel abonnement. En een alles in een glasvezel thuis abonnement.
Reputatie 7
Badge +5
Ik maak hieruit op dat je het mobiele abonnement dit jaar hebt afgesloten. Klopt dit?

Wat er in dat geval bedoeld wordt, is dat oudere abonnementen (voor medio januari 2018) vaak andere kortingsconstructies hadden, zoals T-Mobile Samen en een voorloper van klantvoordeel. Deze extraatjes vervallen in dat geval. Je krijgt geen korting op korting.

Uitgaande dat jouw mobiele abonnement na eind januari 2018 is afgesloten, verwacht ik:
Mobiel;
  • € 2,50 korting op het Next abonnement
  • 3 GB extra data
Thuis:
  • Snelheidsverhoging van internet (let op! Bij oudere abonnementen gelden bijzondere voorwaarden)
  • € 7,50 tegoed voor extra zenderpakketten. Dit kan gebruikt worden voor alle pakketten. Bijvoorbeeld 2 themapakketten a € 3,75 of bijvoorbeeld korting op Film1, Fox Sports of Ziggo Sport.
Mocht je toch een ouder mobiel abonnement hebben, waarbij T-Mobile Samen van toepassing is, dan blijft
T-Mobile Samen bestaan, maar krijg je geen € 2,50 extra korting.

Mocht je vanuit het verleden een voorloper hebben gehad van klantvoordeel, waarbij je Fox Sports kreeg, dan vervalt dit. Het kan voorkomen dat je zelf het pakket uit moet zetten als je het niet meer wilt. Dit voordeel bestond uit Fox Sports en € 2,50 korting. Het is aan jou wat voor jou voordeliger is.
Mijn mobiel contract gisteren verlengt. Die van mij vrouw 2 maanden geleden. Die van thuis is al een paar jaar oud. Was voorheen vodafone. Ik snap dat eventuele korting in samenwerking met vodafone komt te vervallen. Wat ik niet wil is dat mijn extra mobiel data vervalt omdat ik op mijn thuis abonnement korting krijg. Snap je?
Reputatie 7
Badge +5
Je krijgt volgens mij €2,50 euro korting en 3 GB extra data vanuit klantvoordeel. Vodafonevoordeel zou dan vervallen.

Wellicht ook interessant om eens te kijken voor een contractverlenging bij Thuis? Levert je zo 6 maanden voordeel op. Let wel: ook in dat geval vervallen oude Vodafone voordelen. 🙂

Reageer