Beantwoord

klantvoordeel

• 13 maart 2019
  • 5 reacties
  • 1358 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Wij zijn doof

We mochten na 15 februari verlengen 🙂

Wij kijken wat de beste prijzen van abonnement prijs voor beide telefoontoestel

Wij zijn LAT relatie , ik woon in Amsterdam en mijn vriendin in Groningen.

krijgen wij een klantvoordeel ?

Want wij gebruiken geen muziek , geen oorhanger , kan niet bellen , schiet ook niet veel op

Ik vraag even aan motorator of ie mij prive bericht kan sturen i.v.m onze telefoonnummer, die je kan nakijken

groet Pierre en mijn vriendin uit groningen
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 maart 2019, 16:44

Hoi Pierre,

Leuk om je de laatste tijd weer wat vaker op onze Community te zien!

Ik zal jouw vragen meteen heel eerlijk beantwoorden! Klantvoordeel is de korting die je krijgt wanneer je meerdere abonnementen op één adres hebt. Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vindt dat je die korting niet ontvangt als je en LAT-relatie hebt, maar je kan vast ook begrijpen dat we daarin geen uitzondering kunnen maken. Dan zouden we ook andere LAT-stelletjes de korting moeten geven! :D

Mochten wij met jullie mee kunnen kijken naar de meest passende abonnementen voor jullie, laat het dan gerust even weten. We kunnen altijd meedenken in wat voor jullie het meest geschikt is!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pierre,

Leuk om je de laatste tijd weer wat vaker op onze Community te zien!

Ik zal jouw vragen meteen heel eerlijk beantwoorden! Klantvoordeel is de korting die je krijgt wanneer je meerdere abonnementen op één adres hebt. Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vindt dat je die korting niet ontvangt als je en LAT-relatie hebt, maar je kan vast ook begrijpen dat we daarin geen uitzondering kunnen maken. Dan zouden we ook andere LAT-stelletjes de korting moeten geven! :D

Mochten wij met jullie mee kunnen kijken naar de meest passende abonnementen voor jullie, laat het dan gerust even weten. We kunnen altijd meedenken in wat voor jullie het meest geschikt is!
Reputatie 3
Badge
Jaimy,

Ik heb net een prive bericht naar jou gestuurd,

met vr groet, Pierre
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pierre,

Het is niet de bedoeling dat je ongevraagd privéberichten naar moderators stuurt. We reageren ook niet op privéberichten waar we niet om hebben gevraagd (zie ook onze huisregels). Anders zouden onze inboxen overlopen en kunnen we net zo goed stoppen met de openbare topics. 😉

Je kunt je vraag natuurlijk hier in dit topic stellen, dan reageren wij of andere communityleden hier vanzelf op. We zien jouw bericht vanzelf verschijnen!
Reputatie 3
Badge
Hallo David

Allereerst mijn excuus maar mag ik dan mijn mobielnummer en mijn vriendin haar mobielnummer openbaar zetten op forum vandaar dat ik aan Jaimy pb stuurt dan kan ze nakijken.

Met vr gr Pierre
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pierre,

Geeft niet, kan gebeuren! Ik had zo'n vermoeden wat er verzonden was, maar wat wil je hier precies van nagekeken hebben? Het antwoord wat Jaimy hierboven heeft gegeven, is niet anders voor jouw vriendin. Daarnaast mogen wij ook niet zomaar in gegevens van anderen gaan wroeten, in verband met de wetgeving op privacy.

Als je aangeeft wat je vraag nog precies is, dan kunnen we even kijken of verdere gegevens nodig zijn om je vraag verder te beantwoorden. Ik zie je bericht vanzelf langskomen!

Reageer