Beantwoord

Klantvoordeel

• 29 april 2019
  • 2 reacties
  • 832 Bekeken

Ik heb T-mobile samen waar ik 5 euro pm korting voor krijg.

Nu heb ik mij ook aangemeld voor de klantvoordeel van meerdere personen op 1 adres zodat mijn moeder 2,50 korting krijgt op haar abbo. Nu vertelde een tmobile medewerker haar dat mijn T-mobile samen korting dan vervalt...er staat nog steeds dat ik aangemeld ben bij mijn tmobile samen groep. Wat moet ik nu doen om het terug te zetten hoe het was?
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 april 2019, 13:49

Hoi Ivan,

Allereerst : ik kan je meteen geruststellen hoor! Jouw Samen-korting is nog steeds actief.

Wat Pipodeclown_2 zegt, is inderdaad helemaal waar, maar ik heb meteen even gekeken of je al omgezet bent naar een nieuw abonnement en dat is niet het geval. Dat betekent dat voor jou (met ouder abonnement) nog Samen geldt. Op het nummer -989 krijg je dus € 5,- korting. Het andere nummer wat je aan Klantvoordeel hebt toegevoegd, dus -461, krijgt inderdaad wel de € 2,50 Klantvoordeel.

Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd. Laat het gerust weten als je meer vragen hebt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Klantvoordeel is de opvolger van T-Mobile samen en je kan niet meer terug als je eenmaal voor klantvoordeel hebt gekozen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ivan,

Allereerst : ik kan je meteen geruststellen hoor! Jouw Samen-korting is nog steeds actief.

Wat Pipodeclown_2 zegt, is inderdaad helemaal waar, maar ik heb meteen even gekeken of je al omgezet bent naar een nieuw abonnement en dat is niet het geval. Dat betekent dat voor jou (met ouder abonnement) nog Samen geldt. Op het nummer -989 krijg je dus € 5,- korting. Het andere nummer wat je aan Klantvoordeel hebt toegevoegd, dus -461, krijgt inderdaad wel de € 2,50 Klantvoordeel.

Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd. Laat het gerust weten als je meer vragen hebt!

Reageer